Online Oyun oynayan varmı?

Sponsorlu Bağlantılar



sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
Abi bu arada bir sey diycem.Minecraft gercekten guzel oyun mu? Ya bi ara baktim sadece piksel piksel bir seyler gordum :D
 
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
tarayıcı oyunlari iyi değl ama mecburiyetten takılıyoz
 
fk555897

fk555897

Üye
Bende bir ara WolfTeam oynuyordum ama zamanla sıkmaya başladı.
 
sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
Knight'i bozmasalardi hala delisi olurdum ben,abimle sabah aksam vardiyali oynuyorduk :D
 
Absolutem

Absolutem

Üye
World Of Warcraft Tabikide, şekerleme niyetine omerta, ogame'de oynanabilir. World Of Warcraft senin ikinci dünyan. Heleki kitaplarıda okumuşsan olay bitmiştir. Yemede yanında yat. For The Horde :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
Tuna-TR

Tuna-TR

Üye
sincarezindan

sincarezindan

Üye
    Konu Sahibi
yoo o kadarda kasmıo gayet güzel oynanıo yani şehirde falan biraz kasıo ama knighta falan nolur bilmem

- - - Eklendi - - -

ben bi bakim ona ozaman :)

- - - Eklendi - - -

World Of Warcraft Tabikide, şekerleme niyetine omerta, ogame'de oynanabilir. World Of Warcraft senin ikinci dünyan. Heleki kitaplarıda okumuşsan olay bitmiştir. Yemede yanında yat. For The Horde :oke:

ben oynuyordum dota mıydı neydi :)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Cok param gitti tövbe ettim :)
 


Üst Alt