Son gunlerde forumda aktif olamadim. Cunku ailem telefonumu derslerimi etkilemesin diye yasakladi ve sakladi, cidden derslerimde artis oldu ve bu gun dogum gunum diye verdiler. Yoksa 7/24 Maxicep'deyim
^_^

Tesekkur ederim bence deİyisini yapıyorlar.Mutlu yıllar.

herodad mutlu yıllar![]()
tesekkur ederimTesekkur ederimMutlu yıllar![]()

Tesekkurler bence denice mutlu yıllara. Aileniz sizin icin her zaman en iyisini ister![]()
)TesekkurlerNice senelere

Nice senelere

Doğum günün kutlu olsun, Nice yıllara...
Mutlu yıllar![]()
İyiki doğdun sağlıklı huzurlu nice senelere.
nice senelere![]()
nice yıllara![]()
Nice yıllara![]()
ben olsam bende vermezdimnice senelere
İyiki Doğdun Nice senelere .
Nice yıllara![]()
cok mutluyum
