Ekranın videosunu alma

Sponsorlu Bağlantılar

_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
    Konu Sahibi
Ekranın videosunu alma
pc ye ihtiyaç duymadan nasıl ekranın videosunu alırım önerilerinizi bekliyorum.
Sunu özenle belirtmek istiyorum pc m yok


- - - Eklendi - - -

yokmu bilgisi olan yarım saate lazım
 


DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
resmini almayı biliyorumda video yok sanırım
 
marist

marist

Üye
forumda ara vardı sanki.
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
    Konu Sahibi
bi tane gördüm onada pc lazım
 
marist

marist

Üye
hımm. HeraLde benimde gördüğüm oydu.
 
lazye

lazye

Üye
GifTailor bu uygulamaya bak işine yarayabilir...
 
sena5135

sena5135

Üye
pc ye ihtiyaç duymadan nasıl ekranın videosunu alırım önerilerinizi bekliyorum.
Sunu özenle belirtmek istiyorum pc m yok


- - - Eklendi - - -

yokmu bilgisi olan yarım saate lazım
cam studio
 
Tuna-TR

Tuna-TR

Üye
Programı açıp izleyebilirsin veya x-Plore programıyla E:System klasöründe görüntüleyebilirsin.
 
Tuna-TR

Tuna-TR

Üye
Niye? :)
 
Tuna-TR

Tuna-TR

Üye


bu tam olarak ne işe yarıyor .

Programı açıyorsun. Video çekimi başlatıyorsun ve programdan çıkıyorsun. Sonra telefonda yaptığın herşey video olarak kaydediliyor. Sonra programa girip video çekimini durduruyorsun ve videoyu izleyebiliyorsun.
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Programı açıyorsun. Video çekimi başlatıyorsun ve programdan çıkıyorsun. Sonra telefonda yaptığın herşey video olarak kaydediliyor. Sonra programa girip video çekimini durduruyorsun ve videoyu izleyebiliyorsun.

bende öyle olmadı durdududum yaptım olmadı
 


Üst Alt