Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi


achambo

achambo

Üye


valla bende öyle bişe olmadı hiç. Olursa zaten dosyaları taşırım...

abi bazı dosyaları indirirken diyodu file not found kullanıcı sildiğinden mi oluyo o zaman


- - - Eklendi - - -

denesem e7 yi:D
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi


abi bazı dosyaları indirirken diyodu file not found kullanıcı sildiğinden mi oluyo o zaman


- - - Eklendi - - -

denesem e7 yi:D
o dosyanın silindiği için diyor. Kullanıcımı silmiş silmemil onu bilemem bende olmadı hiç kardeşim
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
bazı cfw lerde t9 kapalı oluyor t9 olmazsa olmazım cfw cok güzel gözüküyorda bunda da kapalı değil dimi kullanılabiliyor?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
bazı cfw lerde t9 kapalı oluyor t9 olmazsa olmazım cfw cok güzel gözüküyorda bunda da kapalı değil dimi kullanılabiliyor?

t9 kapalı olarak geliyor. Ayarlardan açabilirsin. İsteğine kalmış o...
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
çok saol çünkü cfw çok güzel duruyor gercekten t9 konusunda cok hassasım:ehe emeğine sağlık kardeşim cfw yi bekliyoruz
 
Anil-D

Anil-D

Üye
52 widget ekledim dedin hepsini yazmamıssın
 
achambo

achambo

Üye
52 widget ekledim dedin hepsini yazmamıssın

anıl 55 olmadı mı en son:D


- - - Eklendi - - -

evet abi yazsan ve widget görünümlerini eklesen iyi olur yüklerken kendine göre düzenlemek isteyenlere de yararlı olur
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
yeni eklenenleri yazdım sadece... Widgetlerin orjinal adlarıyla yazdım ki ne olduğunu anlayın diye... Tabi cfw de türkçe isimleriyle adlandırıldı :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
abi pek takip edemedim bugun hart atmak zorunda kaldım proları yuklemeye useniyom tel bos beklicek 4 gun
 
tass_co1983

tass_co1983

Üye
deli oluyorum şu mobil veri yok uyarısına :vur en azından şunu nasıl düzeltebileceğimi söylesen yada dosya paylaşsan Hakan
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
çoktan kapatmıştım. güncelleme bilgileri ana başlıkta var :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
abi bir ilk oldu 1 bucuk senedir yanmayan ısık yanmaya başladı

- - - Eklendi - - -

kullanma klavuzu yazısını cıkarttınmı
 


Üst Alt