Nokia Lumia 720, 10 Mayıs'ta Satışta!

Sponsorlu Bağlantılar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 720, 10 Mayıs'ta Satışta!
Beklenen an geldi. Nokia Lumia 720, 999 TL olarak 10 mayısta satışa çıkıyor. Üstelik tüm renkleriyle yani 5 renkle satışa çıkacak.



 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Web Designer


ardacumhur

ardacumhur

Üye
Teşekkürler :)

Ben bir haberimde Mayıs'ta Türkiye'de satışta olacak demiştim.İçime doğmuş :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Haber için teşekkürler Sensation, eline sağlık.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation
komando04

komando04

Üye
haber için teşekkürler iki arkadaşım alacak
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation
Duran.Y

Duran.Y

Üye
Haber için teşekkürler, Allah lumia 520 haberinide okutmayı nasip etsin :D
 
Web Designer

Web Designer

Üye
Haber için Teşekkürler :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
haber icin teşekkurler:oke:

10 Mayıs:hmmm

Nokia'dan güzel bir jest:bigstar:
 
sauozgur

sauozgur

Üye
saol haber için cyan renginimi gördüm ben:d:
 
ecel54

ecel54

Üye
haber için :tşk: . bence bu telefon çok tutulacak. cyan rengi hemen biter zaten :ehe

- - - Eklendi - - -

 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Nokia Türkiye'de Lumia720 hazırlıkları başladı.

 

kelooo

Üye
şu telefonda 1 gb ram olsa batarmıydın Nokia
 
  • Beğen
Tepkiler: noss_bar
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
bu telefon bataryasi ile al beni dedi alacam seni dedim ama ram i ile wazgeç dedi bir düşüneyim dedim
 
drangela61

drangela61

Üye
Gerçekten rami 1gb olsa ortalığı sallardı şimdi de sallayabilir ama o zaman başka olurdu evet 820 var ama olsun 820nin de kendine has bazı özellikleri var en önemlisi 1,5 ghz işlemci zaten fiyat farkı da çok değil 150 lira kadar Saygılar
 

IVI-Elia

Üye
Gerçekten rami 1gb olsa ortalığı sallardı şimdi de sallayabilir ama o zaman başka olurdu evet 820 var ama olsun 820nin de kendine has bazı özellikleri var en önemlisi 1,5 ghz işlemci zaten fiyat farkı da çok değil 150 lira kadar Saygılar

Eğer Lumia 720'de 1GB ram olsa bence en çok satan Lumia olurdu
 
drangela61

drangela61

Üye
Aynen öyle ben de öyle düşündüğüm için demiştim ve Nokia tam manasıyla eski günlerine dönmek istiyorsa böyle şeyler yapmak zorunda..Saygılar
 
Lobin12

Lobin12

Üye
Sabirsizlikla bekliyorum.
 


Üst Alt