Arkadaşlar şuan konudaki cfw evols final mi yoksa final 1 mayıs da mı yayınlanacak? Ve ne gibi farklılık var bu konudaki ile. T9 var mı? Cevaplarsanız sevinirim...
abi bide sadece bu dosyalarla (ofw dosyalari olmadan) flash atilabilecek dimi malum navifirme ulasim engellendi, bende ve forumda da 603 fp2 nin ofw dosyalari yok... Ve yenilik olarak bugun yayinlanan wifi ve youtube guncellemeleri ile bazi ev ekrani widgetlari var
Abi merak ettiğim için soruyorum, bu adobenın flash playeri port edilip cfwye gömülür mü böyle bişey olur mu
hakan abi daha iyi bilir ama
bence port edilse hertürlü yükleriz de adobe yapmadığı sürece port edilemiyoki
ama böyle bişey var http://www.maxicep.com/symbian-3-vi...-adobe-flash-player-v-1-06-signed-672300.html
Bir kaç tane orjinal 808 den port edilen adobe reader var, forumu araştırmak yeterli..

Abi elimde var orjinal ama core rof2 falan hangisinde o dosya ?
Hakan yeni widget güncellemesi gelmiş sorun çıkarmı ?
http://www.maxicep.com/symbian-3-ge...andi-23-04-2013-belle-791364.html#post6025111
- - - Eklendi - - -
bunları da biz ekleriz![]()
Hakan yazılıma gömemezmisin yeni çıkan widgetleri ?
navifirme erişim engelli değil ki ben hala ofw dosyaları indirebiliyorum
web wiew widgetini çoktan gömdüm zatenHakan yazılıma gömemezmisin yeni çıkan widgetleri ?
diğerlerini bakarızyazılım çıktıktan sonra pm at banaBenim 2 tne isteğim olacak 1- yazma diline ingilizcenin eklenmesi 2- Bul kaldırılmış onun eklenmesi diğer olan herşeyden memnunum. Saygılar.
abi bide sadece bu dosyalarla (ofw dosyalari olmadan) flash atilabilecek dimi malum navifirme ulasim engellendi, bende ve forumda da 603 fp2 nin ofw dosyalari yok... Ve yenilik olarak bugun yayinlanan wifi ve youtube guncellemeleri ile bazi ev ekrani widgetlari var
zor iş uğraşılması gerek. hem adobe mobilden desteğini çektiki...Abi merak ettiğim için soruyorum, bu adobenın flash playeri port edilip cfwye gömülür mü böyle bişey olur mu

web wiew widgetini gömmüştüm zaten. kronometre, ayna ve el feneri extra oldu işte. toplam 55 widget varOo cok iyiyeni widgetler ise yarar seyler hosuma gitti
![]()

ama adobe flash playeri sormuş o
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızadobe reader bu![]()

eski linkler silinip yeni eklenecek. ana başlık düzenlenip güncelleme bilgileri eklenecektirHakan abi bu evols final şuan 1. sayfadakinden farklı ne gibi yenilikler getiricek? Ve final çıktığında yeni bir konu mu açacaksın?![]()
ön bellek kalmış sende ondan sebep indirebiliyorsun
- - - Eklendi - - -
web wiew widgetini çoktan gömdüm zatendiğerlerini bakarız
- - - Eklendi - - -
yazılım çıktıktan sonra pm at bana
- - - Eklendi - - -
bu dosyalarla atabilirsin flaşı. ofw dosyalarına gerek yok
- - - Eklendi - - -
zor iş uğraşılması gerek. hem adobe mobilden desteğini çektiki...
- - - Eklendi - - -
yeni widgetler eklendi![]()

Bende kapanmadı navifirm diye seviniyodum yedek dosyalar alıyım bari![]()

indirdim onuda. evolsuda yaptımabi bende e7 var iyi ki isteyene de atarım
maxicepte de var hepsi

