Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

tupyupp

tupyupp

Üye
Arkadaşlar şuan konudaki cfw evols final mi yoksa final 1 mayıs da mı yayınlanacak? Ve ne gibi farklılık var bu konudaki ile. T9 var mı? Cevaplarsanız sevinirim...
 


Scuderia.

Scuderia.

Üye
Arkadaşlar şuan konudaki cfw evols final mi yoksa final 1 mayıs da mı yayınlanacak? Ve ne gibi farklılık var bu konudaki ile. T9 var mı? Cevaplarsanız sevinirim...

Final 1 mayista yayinlanacak.
 
kiraz.muhammed1

kiraz.muhammed1

Üye
abi bide sadece bu dosyalarla (ofw dosyalari olmadan) flash atilabilecek dimi malum navifirme ulasim engellendi, bende ve forumda da 603 fp2 nin ofw dosyalari yok... Ve yenilik olarak bugun yayinlanan wifi ve youtube guncellemeleri ile bazi ev ekrani widgetlari var
 
achambo

achambo

Üye
hakan abi finaldeki tek sorun sosyal olacak inş. öyle değil mi

- - - Eklendi - - -

abi bide sadece bu dosyalarla (ofw dosyalari olmadan) flash atilabilecek dimi malum navifirme ulasim engellendi, bende ve forumda da 603 fp2 nin ofw dosyalari yok... Ve yenilik olarak bugun yayinlanan wifi ve youtube guncellemeleri ile bazi ev ekrani widgetlari var

hakan abi güncelleme çalışmalarına başladı cfwleri hazırlıyo o yüzden onları ekler mi bilmiyoruz ama eklemesini umuyorum
 
tupyupp

tupyupp

Üye
Abi merak ettiğim için soruyorum, bu adobenın flash playeri port edilip cfwye gömülür mü böyle bişey olur mu
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Abi elimde var orjinal ama core rof2 falan hangisinde o dosya ?

rofs2 de


- - - Eklendi - - -

Hakan yeni widget güncellemesi gelmiş sorun çıkarmı ?

çıkarmaz


- - - Eklendi - - -


web wiew widgeti zaten ekli güncellemeye diğerlerini eklermiyim bilmiyorum. Kapadım yazılımı çünkü


- - - Eklendi - - -

Hakan yazılıma gömemezmisin yeni çıkan widgetleri ?

gömerimde tek cfw değilki bu. 10 cfw yide baştan aç yükle kapat...
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
navifirme erişim engelli değil ki ben hala ofw dosyaları indirebiliyorum
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
navifirme erişim engelli değil ki ben hala ofw dosyaları indirebiliyorum

ön bellek kalmış sende ondan sebep indirebiliyorsun


- - - Eklendi - - -

Hakan yazılıma gömemezmisin yeni çıkan widgetleri ?
web wiew widgetini çoktan gömdüm zaten :) diğerlerini bakarız


- - - Eklendi - - -

Benim 2 tne isteğim olacak 1- yazma diline ingilizcenin eklenmesi 2- Bul kaldırılmış onun eklenmesi diğer olan herşeyden memnunum. Saygılar.
yazılım çıktıktan sonra pm at bana


- - - Eklendi - - -

abi bide sadece bu dosyalarla (ofw dosyalari olmadan) flash atilabilecek dimi malum navifirme ulasim engellendi, bende ve forumda da 603 fp2 nin ofw dosyalari yok... Ve yenilik olarak bugun yayinlanan wifi ve youtube guncellemeleri ile bazi ev ekrani widgetlari var

bu dosyalarla atabilirsin flaşı. ofw dosyalarına gerek yok


- - - Eklendi - - -

Abi merak ettiğim için soruyorum, bu adobenın flash playeri port edilip cfwye gömülür mü böyle bişey olur mu
zor iş uğraşılması gerek. hem adobe mobilden desteğini çektiki...


- - - Eklendi - - -

yeni widgetler eklendi :)
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Oo cok iyi :) yeni widgetler ise yarar seyler hosuma gitti :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
tupyupp

tupyupp

Üye
Hakan abi bu evols final şuan 1. sayfadakinden farklı ne gibi yenilikler getiricek? Ve final çıktığında yeni bir konu mu açacaksın? :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Hakan abi bu evols final şuan 1. sayfadakinden farklı ne gibi yenilikler getiricek? Ve final çıktığında yeni bir konu mu açacaksın? :)
eski linkler silinip yeni eklenecek. ana başlık düzenlenip güncelleme bilgileri eklenecektir
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye


ön bellek kalmış sende ondan sebep indirebiliyorsun


- - - Eklendi - - -


web wiew widgetini çoktan gömdüm zaten :) diğerlerini bakarız


- - - Eklendi - - -

yazılım çıktıktan sonra pm at bana


- - - Eklendi - - -



bu dosyalarla atabilirsin flaşı. ofw dosyalarına gerek yok


- - - Eklendi - - -


zor iş uğraşılması gerek. hem adobe mobilden desteğini çektiki...


- - - Eklendi - - -

yeni widgetler eklendi :)

Bende kapanmadı navifirm diye seviniyodum yedek dosyalar alıyım bari :)
 
achambo

achambo

Üye
abi bende e7 var iyi ki isteyene de atarım:D

maxicepte de var hepsi
 


Üst Alt