Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

Scuderia.

Scuderia.

Üye
Vay baya güzel oldu :) peki şimdi biz o sembollerden yollayınca diğer telefonlarda nasıl gözükecek ? Sembollerin aynısı gidecekmi mesajlarda acaba ?
 


haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Vay baya güzel oldu :) peki şimdi biz o sembollerden yollayınca diğer telefonlarda nasıl gözükecek ? Sembollerin aynısı gidecekmi mesajlarda acaba ?
evet. bu arada sen bi baksana alfasayısalda 5sayfa symbol eklemişmiyim
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
1 dkka bakıyorum

- - - Eklendi - - -

Yok 2 sayfa var

- - - Eklendi - - -

pardon açıklayıcı konusayım yani gülücük falan simgeleri 2 sayfa var diğer soru işareti vs vs semboller toplam 3 sayfa var
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
1 dkka bakıyorum

- - - Eklendi - - -

Yok 2 sayfa var

- - - Eklendi - - -

pardon açıklayıcı konusayım yani gülücük falan simgeleri 2 sayfa var diğer soru işareti vs vs semboller toplam 3 sayfa var

toplam 5 sayfa olması gerek..
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye


- - - Eklendi - - -

Bu şekilde bi göz at istersen

- - - Eklendi - - -



toplam 5 sayfa olması gerek..
Toplam derken soru işaretlerinde 3 sayfa var ikisi 5 sayfa ediyor yazım yanlışı yapmışım biraz malum uyku sersemiyim :D
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi


- - - Eklendi - - -

Bu şekilde bi göz at istersen

- - - Eklendi - - -

Toplam derken soru işaretlerinde 3 sayfa var ikisi 5 sayfa ediyor yazım yanlışı yapmışım biraz malum uyku sersemiyim :D
2. nesiller destekliyormu diye baktım demekki destekliyor. 701 e format atmak istemiyorum baştan kurması ölüm yoksa çoktan denemiştim 8 sayfa symbolü onda :)


- - - Eklendi - - -

yalnız ayarladan alfasayısal ı seçtinmi


- - - Eklendi - - -

ayarladan alfasayısalı seçtinmi
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
2. nesiller destekliyormu diye baktım demekki destekliyor. 701 e format atmak istemiyorum baştan kurması ölüm yoksa çoktan denemiştim 8 sayfa symbolü onda :)

- - - Eklendi - - -

yalnız ayarladan alfasayısal ı seçtinmi


- - - Eklendi - - -

ayarladan alfasayısalı seçtinmi
Evet bu alfayısal normalde qwerty kullanıyorumda sen dene deyince geçtim alfayısala.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
buradaki symboller varmı alfasayısalda
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Hayır yanlış biyere bakmıyorsam yok yani benim attığım resimlerin dışında symbol göremedim teminden beri kurcalıyorum
 

h!do

Üye
Hakan abi şu an senin cfw yi kullanıyorum da sosyal ağlar ı yazılm güncelleme bölümünden kurdum fakat twittre giriş yaparken atıyor açılmıyor.Nasıl halledebiliriz bunu ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Hayır yanlış biyere bakmıyorsam yok yani benim attığım resimlerin dışında symbol göremedim teminden beri kurcalıyorum

o zaman desteklemiyor. öncedende o yüzden koymamışım demekki. 8 sayfa symbol 1. nesiller içindir :)
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Hakan abi şu an senin cfw yi kullanıyorum da sosyal ağlar ı yazılm güncelleme bölümünden kurdum fakat twittre giriş yaparken atıyor açılmıyor.Nasıl halledebiliriz bunu ?
Halledilmiyor galba tüm cfwlerde öyle sanırsam

- - - Eklendi - - -



o zaman desteklemiyor. öncedende o yüzden koymamışım demekki. 8 sayfa symbol 1. nesiller içindir :)
Hmm olabilir.:hmmm
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Hakan abi şu an senin cfw yi kullanıyorum da sosyal ağlar ı yazılm güncelleme bölümünden kurdum fakat twittre giriş yaparken atıyor açılmıyor.Nasıl halledebiliriz bunu ?

genel sorundur. sosyal ağlar cfw lerde çalışmıyor. twitian twities, gravity fmobil gibi sosyal ağları kullan daha iyidir nokianın sosyal ağlarından
 
achambo

achambo

Üye
Hakan abi şu an senin cfw yi kullanıyorum da sosyal ağlar ı yazılm güncelleme bölümünden kurdum fakat twittre giriş yaparken atıyor açılmıyor.Nasıl halledebiliriz bunu ?

halledemeik ben graviti kullanıyorum

- - - Eklendi - - -

artık sosyal denince 3 cevap verilmeye başladı:D
 
HAM ZA

HAM ZA

Üye
Scuderia.

Scuderia.

Üye
achambo

achambo

Üye
Eheh :) artık herkezin aklında yer tuttu baya konusuldu sosyal konusu :)

aynen bir de
gravitide hepsi var ya bir de baya seri benim derdime tam çare olmadı widget olarak da yine de güzel daha orjinal sosyal lazım değil
 
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici
evet arkadaslar evols avkonunu jonlosla calısır hale getirdim sadece 1 iki icon degisti begenirseniz atacam sozum sozdu tuttum
temanın adı ne

- - - Eklendi - - -

bu hangisi link versen ?

- - - Eklendi - - -


günaydın kardeşim. kullanılan şeffaf paket o zaten. flip clock böyle iyi siz sonra kendini göre düzenleyn biraz... şuan zil seslerine ekleme yaptım.


- - - Eklendi - - -

menü görünümü
BUNUN İÇİN BAŞKA CFW DEMİŞSİN BUNUN LİNKİNİ VERİR MİSİN
 
Anil-D

Anil-D

Üye
gunaydın abi bugun ne yapıyorsun

- - - Eklendi - - -

yani 8 sayfa sembolu biz kullanıcaz oylemi
 


Üst Alt