Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar



achambo

achambo

Üye

olmuyor atma hala var


- - - Eklendi - - -



soscontets ile yapacaksın

tüh ya olsun o zaman ne yapalım adam gibi widget yapılsa bari iyi olur da

- - - Eklendi - - -

pek abi şeffaflaştırma oldu mu
 

fsfsddased

Üye
abi bende onla yapıyorum simge aynı kalıyor bi türlü yapamadım güncellemeden sonra bi videoyla flan anlatsan olurmu
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
tüh ya olsun o zaman ne yapalım adam gibi widget yapılsa bari iyi olur da

- - - Eklendi - - -

pek abi şeffaflaştırma oldu mu

denemedim onu daha deniycem


- - - Eklendi - - -

abi bende onla yapıyorum simge aynı kalıyor bi türlü yapamadım güncellemeden sonra bi videoyla flan anlatsan olurmu

aif_mif uzantılı olan dosyayı düzenleyip. sonra farklı kaydedip yeni ad ver. telefona at kur ve yeniden başlat telefonu
 

fsfsddased

Üye
mif ayrı alıp düzenliyorum operayı parçalayıp yeni mifi atıp kaydediyorum sonuç başarısız oluyor abi bide kullandığın siscontentsi atarsın iyi olur bende hem resim görünmüyor svgye dönüştüryom sende nasıl görünüyor
 
Anil-D

Anil-D

Üye
evet arkadaslar evols avkonunu jonlosla calısır hale getirdim sadece 1 iki icon degisti begenirseniz atacam sozum sozdu tuttum
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
mif ayrı alıp düzenliyorum operayı parçalayıp yeni mifi atıp kaydediyorum sonuç başarısız oluyor abi bide kullandığın siscontentsi atarsın iyi olur bende hem resim görünmüyor svgye dönüştüryom sende nasıl görünüyor


Siscontents in Son Sürümünde Göstermekte :oke:


- - - Eklendi - - -

mif ayrı alıp düzenliyorum operayı parçalayıp yeni mifi atıp kaydediyorum sonuç başarısız oluyor abi bide kullandığın siscontentsi atarsın iyi olur bende hem resim görünmüyor svgye dönüştüryom sende nasıl görünüyor


http://www.maxicep.com/modifikasyon-araclari-bilgi/siscontents-v1-7-7-build-80-a-757369.html
 

fsfsddased

Üye
sağolun yaptım en sonunda uygulamanınkini değiştiriyorum kabuk temada değiştiryorum fakat kabuk temaya yeni ikon nasıl eklicem bilmiyorum hakan abi bu finali yaparsa birinin öğrenmesi gerek belki bende yaparım cfw :)
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
sağolun yaptım en sonunda uygulamanınkini değiştiriyorum kabuk temada değiştiryorum fakat kabuk temaya yeni ikon nasıl eklicem bilmiyorum hakan abi bu finali yaparsa birinin öğrenmesi gerek belki bende yaparım cfw :)


Uygulama Simgesi Ekleme Çok Basit Birşey, Ekleyecek Olduğun Uygulamanın UID Değerini Bir Yere Kaydet, Temayı Aç, *****.skn Dosyasına Çift Tıkla, Açılan Pencerede Uygulama Simgeleri Yazmakta Oraya Bas, UID Değerini Oraya Gir Ve SVG Dosyasını Seç :oke:
 
achambo

achambo

Üye
evet arkadaslar evols avkonunu jonlosla calısır hale getirdim sadece 1 iki icon degisti begenirseniz atacam sozum sozdu tuttum

at:D hangi ikon değişti

- - - Eklendi - - -

ama pil çok gözüme batıyo:tebessüm:
 
Anil-D

Anil-D

Üye
kardesim sadece begenmedigim 2 iconu degistirdim %98 aynı yani

- - - Eklendi - - -

ayrıca ben hakan abiden izin aldım tıpa tıp aynısını yapcam demedim ikon degisikligi ve a vkon guzel oldu ☺

- - - Eklendi - - -

su anki evolsuda yapabilirim isterseniz? Tabi hakan abim izin verirse

- - - Eklendi - - -

calistimi?
 
achambo

achambo

Üye
kardesim sadece begenmedigim 2 iconu degistirdim %98 aynı yani

- - - Eklendi - - -

ayrıca ben hakan abiden izin aldım tıpa tıp aynısını yapcam demedim ikon degisikligi ve a vkon guzel oldu ☺

- - - Eklendi - - -

su anki evolsuda yapabilirim isterseniz? Tabi hakan abim izin verirse

- - - Eklendi - - -

calistimi?

jashlog modu yapmadım daha yapınca sonucu yazarım
 

vahcet12

Üye


zaten yazılım hackli. Rom patcher kur open4alk yamasını aktif et tamamdır.


- - - Eklendi - - -



kullanan var kullanmayan var o yüzden gömmem


- - - Eklendi - - -



1 nesildir. Ana başlıkta belirttim zaten 1 ve 2. Nesil cihazları. Bildirimleri düzenlemek gerek oturumları açması için. Benimde uygulama düzenleme konusunda pek bilgim yok yapamam yani. Web browser sorunu güncelleme ile çözülecek donma olmayacak. Güncellemeyi beklemelisin...

Teşekkürler dostum bildirimleride bir şekilde yapmaya çalışacağım artık
 
salkin

salkin

Üye
hakan dostum şu yukarıdan çekip açılan ekran varya bildirimlerin gfalan gözüktüğü oradaki wlan bluetooth mobil veri ve diger sessiz amblemi falan orjinalinde daha güzeldi onu değiştirmesek olmaz mı acaba ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hakan dostum şu yukarıdan çekip açılan ekran varya bildirimlerin gfalan gözüktüğü oradaki wlan bluetooth mobil veri ve diger sessiz amblemi falan orjinalinde daha güzeldi onu değiştirmesek olmaz mı acaba ?

meego daha güzel kardeş ya...


- - - Eklendi - - -

Teşekkürler dostum bildirimleride bir şekilde yapmaya çalışacağım artık

yaparsan cidden güzel olur


- - - Eklendi - - -

kardesim sadece begenmedigim 2 iconu degistirdim %98 aynı yani

- - - Eklendi - - -

ayrıca ben hakan abiden izin aldım tıpa tıp aynısını yapcam demedim ikon degisikligi ve a vkon guzel oldu ☺

- - - Eklendi - - -

su anki evolsuda yapabilirim isterseniz? Tabi hakan abim izin verirse

- - - Eklendi - - -

calistimi?

yap
 
salkin

salkin

Üye


meego daha güzel kardeş ya...



dostum eskiden içi dolu oluyordu sanki altından ışık yanıyor gibiydi daha güzeldi ama tabi senin zevkine daha uygunsa bu bişey denmez malum zevkler ve renkler tartışılmaz :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
abi o avkon bende yok atarsan ozelden yaparım
 
achambo

achambo

Üye
user_timeline.rss?screen_name=(twitter ismi)

buraya yazınca kendi tweetlerim görünüyo
acaba ana sayfam nasıl görünür

sosyal olmayonca rss ile hallolur mu diye düşünüyorum widget işi
 


Üst Alt