Nokia 24 Nisan'da bir duyuru yapacak

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia 24 Nisan'da bir duyuru yapacak


Son dönemde hakkında en çok konuşulan konulardan birisi hiç şüphesiz Nokia'nın yeni bir Lumia akıllı telefonu ne zaman piyasaya sürecegidir.

Daha önceki haberlerimizde sizlerle paylaştıgımız kid adlarıyla Laser,EOS ve Catwalk isimli cihazlar Lumia920'den sonraki yeni üst seviye Windows Phone8 Lumialar olacaklar. Fakat bunlarla ilgili her hangi bir resmi bilgi paylaşılmamıştı. Bugün Nokia Conversations'dan yapılan bir duyuru bu konunun önümüzdeki günlerde aydınlıga kavuşacagının sinyallerini verdi.

Yapılan açıklamada;
"Daha fazla beklemeyeceksiniz,Çarşamba sabahı 7'de Cep Telefonları ekibi ve özel konuk Neil Broadley'in katılacagı soru&cevap oturumundan sonra ilan edilecektir." denildi.

Sizce Nokia yeni tanatıcagı üst seviye Lumia cihazıyla tekrar dikkatleri üzerine cekmeyi başarabilecek mi??
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366 ve Web Designer


PureFood

PureFood

Üye
Çekmek zorundalar. Başka çaresi yok, hadi bakalım..
 
symbianbelle

symbianbelle

Üye
görsele bakarak klavyeli bir model de duyurulabilir mi acaba ?
 
Duran.Y

Duran.Y

Üye
Klavyeli bir cihaz çok ilgi görür mu ki devir dokunmatik telefonların devriyken, çok kişiye hitap etmez diye düşünüyorum :hmmm
 
serinaga

serinaga

Üye
Bence hem tuşlu, hem de dokunmatik olabilir, hadi bakalım dört gözle bekliyoruz ...
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
klavyeli bir asha serisi de gelebilir. Aciklamada "cep telefonları ekibi" sozcugu dikkatimi cekti. Lumia olsaydi en azindan "smartphone ekibi" olarak belirtilirdi.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Haber için teşekkürler :)

Bence klavyeli olduğu için kesinlikle Asha serisinden bir cihaz :hmmm
 
PureFood

PureFood

Üye
klavyeli bir asha serisi de gelebilir. Aciklamada "cep telefonları ekibi" sozcugu dikkatimi cekti. Lumia olsaydi en azindan "smartphone ekibi" olarak belirtilirdi.

O zaman umutlanmaya gerek yok. Yine hayal kırıklığı..
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Haber için teşekkürler abi, bakalım 24 nisan da neler olacak
 
komando04

komando04

Üye
her ikisinde de olabilir teşekkürler abi
 
man20

man20

Üye
klavyeli olan kesin asha serisidir ama bu duyurunun bir tek bu telefon için olucağını sanmıyorum. EOS ve phablet cihazı ile ilgili bilgiler verecektir.
 
ANIL

ANIL

Admin
Üst seviye bir cihaz beklenmiyor. Asha serisine ait yeni bir model veya S40 tabanlı farklı bir model bekleniyor.
 
_JacKoLovsKi_

_JacKoLovsKi_

Üye
bu nokia ne yapmaya çalışıyor abi daha hala dandik dandik asha modeli çıkartmanın amacı ne birsürü dandik modelin var zaten daha ne ashası
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
kesin bilgi mi bu klavye olayı bu yorumlar için erken umarım 24 nisanda bunları konuşmayız iphoneyi takdir ediyorum çünkü abuk sabuk işlerle uğraşmıyor bi cihaz çıkarıyor adam akıllı en az 2 sene cazipliğini yitirmiyor hala s3 ün bile taliplileri var e bize gelince yok 620 yok 720 yok 920........vs. senin sistem eksiklerin var bian önce bunları hallet mevcut sana güvenen müşterini potansiyelini bari kaybetme bende dahil bir çok beklentide olan arkadaşlarımız var e sen bunları halletme alternatif cihaz çıkar neyime yarar tamam her kesin kesesine göre cihaz çıkarıyosun ama diğer yandan atı alan üsküdarı geçiyor sony bile yüzüne bakmadığımız halde iken ses getiren suya dayanıklı cihaz çıkarıyor lg desen yine öyle 3d olayına girmiş e biz neyin peşindeyiz kim ne derse desin benim mantığım bunu almıyor arkadaş en azından bi anket yap siz değerli müşterilerimiz nedir beklentileriniz en azından biz size yol gösterici olalım en basitinden bi telefondan ne beklenir benim şahsi fikrim şunlarki :
1:görsellik 2: şarjının uzun gitmesi 3:kasa sağlamlığı 4: kamera ve ses perfonmansı 5: altyapı (mağaza, garanti kapsamı ) 6: yenilik
sormazlarmı şimdi sana hani nerde ne yenilik yaptın da cihaz çıkarıyosun. artık ben şunu anlıyorum ki biz boşuna gıçımızı yırtıyoz adam olacak çocuk baştan belli olurmuş anladığım kadarı ile de bunlar hala çocukluklarını yaşamak istiyorlar .
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
Duran.Y

Duran.Y

Üye
kesin bilgi mi bu klavye olayı bu yorumlar için erken umarım 24 nisanda bunları konuşmayız iphoneyi takdir ediyorum çünkü abuk sabuk işlerle uğraşmıyor bi cihaz çıkarıyor adam akıllı en az 2 sene cazipliğini yitirmiyor hala s3 ün bile taliplileri var e bize gelince yok 620 yok 720 yok 920........vs. senin sistem eksiklerin var bian önce bunları hallet mevcut sana güvenen müşterini potansiyelini bari kaybetme bende dahil bir çok beklentide olan arkadaşlarımız var e sen bunları halletme alternatif cihaz çıkar neyime yarar tamam her kesin kesesine göre cihaz çıkarıyosun ama diğer yandan atı alan üsküdarı geçiyor sony bile yüzüne bakmadığımız halde iken ses getiren suya dayanıklı cihaz çıkarıyor lg desen yine öyle 3d olayına girmiş e biz neyin peşindeyiz kim ne derse desin benim mantığım bunu almıyor arkadaş en azından bi anket yap siz değerli müşterilerimiz nedir beklentileriniz en azından biz size yol gösterici olalım en basitinden bi telefondan ne beklenir benim şahsi fikrim şunlarki :
1:görsellik 2: şarjının uzun gitmesi 3:kasa sağlamlığı 4: kamera ve ses perfonmansı 5: altyapı (mağaza, garanti kapsamı ) 6: yenilik
sormazlarmı şimdi sana hani nerde ne yenilik yaptın da cihaz çıkarıyosun. artık ben şunu anlıyorum ki biz boşuna gıçımızı yırtıyoz adam olacak çocuk baştan belli olurmuş anladığım kadarı ile de bunlar hala çocukluklarını yaşamak istiyorlar .

Sonuna kadar katılıyorum, artık ses getirecek bişeyler lazım tamam alt seviye içinde cihaz sunmalı ama rekabettende geri kalmamak lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: cesurpolis61
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Arkadaşlar farkında değiller heralde asha serisi ne kadar tutuldu.
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
bence klavyeli üst model bir cihaz lazım o zaman kız arkadaşımla telefonumu değişmek zorunda kalmam :D:D

şaka bi yana olsa iyi olur ben kullanırım ayrı bir havası oluyor..
 
furkitare

furkitare

Üye
E7 gibi bir şey olsa. 4.5 Inc. 41 mp pureview. WP8. 8 çekirdek. 2 gb ram. Sanırım çok fazla hayal gücüne sahibim
 


Üst Alt