Avea Lig Uyg. Windows Phone'da ve Ücretsiz

Sponsorlu Bağlantılar

IVI-Elia

Üye
    Konu Sahibi
Avea Lig Uyg. Windows Phone'da ve Ücretsiz
Kolayca takımının maçlarını, gollerini, özetlerini, haberlerini takip etmek istiyorsanız Avea Lig uyg. tam size göre...Güzel ve metro/modern arayüze uyumlu tasarımı işlevsel kullanımı sizi rahat ettirecektir.

Fakat özetleri ve diğer videoları izlemek için wi-fi kullanamıyorsunuz.3G veya 2G üzerinden bağlanmanız gerek.Bu nedenle birçok kişi düşük oy vermi ama internet paketi olanlar için gayet iyi.Bu arada sadece videolar için 3G gerekli haberleri, kadroları vs. Wi-fi ile gezebiliyoruz.
Sadece avea sahiplerine değil herkese açık...

Avea kullanıcılarına özel olan Gold Üyelikte ise takımının attığı her gole +10 dk konuşma kazanıyorsunuz.Üstelik Wi-fi ile de izleyebiliyorsunuz...




















 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex, OttomaN TigeR ve teAtalay


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Gecen hafta yüklemiştim şimdilik ülkemiz liglerini takip etmek icin en iyi uygulama diyebilirim
 

IVI-Elia

Üye
    Konu Sahibi
bozokluht

bozokluht

Üye
Uygulamayı kullanmak için avealı olmak şart mı yoksa herkes kullanabilir mi ?
 

IVI-Elia

Üye
    Konu Sahibi
Uygulamayı kullanmak için avealı olmak şart mı yoksa herkes kullanabilir mi ?


Sanırsam Gold Üyelik olmadıkça sıkıntı yok.Yukarıda belirttim her şeyi ama kesin olmayabilir..


Fakat özetleri ve diğer videoları izlemek için wi-fi kullanamıyorsunuz.3G veya 2G üzerinden bağlanmanız gerek.Bu nedenle birçok kişi düşük oy vermi amainternet paketi olanlar için gayet iyi.Bu arada sadece videolar için 3G gerekli haberleri, kadroları vs. Wi-fi ile gezebiliyoruz.
Sadece avea sahiplerine değil herkese açık...

Avea kullanıcılarına özel olan Gold Üyelikteise takımının attığı her gole +10 dk konuşmakazanıyorsunuz.Üstelik Wi-fi ile de izleyebiliyorsunuz...
 
bozokluht

bozokluht

Üye

Sanırsam Gold Üyelik olmadıkça sıkıntı yok.Yukarıda belirttim her şeyi ama kesin olmayabilir..
Uygulamayı indirdim videolar hariç kullanılabiliyor ama videolarda telif hakkı nedeni ile wifi değil avea hattınla 2g 3g veya edge ile bağlan diyor.
 

IVI-Elia

Üye
    Konu Sahibi
Uygulamayı indirdim videolar hariç kullanılabiliyor ama videolarda telif hakkı nedeni ile wifi değil avea hattınla 2g 3g veya edge ile bağlan diyor.


​Bilgilendirme için sağolun hemen düzeltiyim..
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Bilgilendirdiğin için :tşk:
 
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
Bence gereksiz Wi-Fi ile videolari izleyemiyorsun illa 3G yada mobil verin gidecek buda demek oluyorki ekstra kazik :)
 

IVI-Elia

Üye
    Konu Sahibi
Bence gereksiz Wi-Fi ile videolari izleyemiyorsun illa 3G yada mobil verin gidecek buda demek oluyorki ekstra kazik :)

Sınırsız interneti olanlar için uygun ama sınırsız internetlerde de 1 GB'dan sonra jzı düşüyor.Adil kullanım kotası çok az..
 


Üst Alt