Bana ters olur o saatler
kardeşim malesef sana ters oluyor ama çoğunluk ne derse o
Ben saat 11.00 gırıyorum en erken
şu 13.30u düz 13 14 15 16 17mi yapsak
Sen mesajlarıma niye cevap yazmıyorsun?
Duz 12 olsun
- - - Eklendi - - -
Ben hattımdan nete gırınce mesajlara bakamıyorum wıfıden gırınce bakıyorum

Şu hande işini halletsek iyiydi![]()
Pc geçmem lazım cepten olmaz
Ne zaman olursa artık
