Bence hepsini 1 saat kaydır kayahan mesela 8 yerine 9 15 yerine 16 gibi..
Arkadaslar biraz anlayışlı olun ben müsait olabilecegim zamanlara getirdim 5 buçuktan sonra fazla giremiyorum çünkü ders çalışıyorum anlayın beni
ooo ismail bey sendemi katılıyon![]()

