hikmet366
Üye
Kendi Köyümden Bir Kaç Kareler
Kendi Köyümden Bir Kaç Kareler Çektim Arkadaşlar Bu Köy SAMSUN/SALIPAZARI İlçesine Bağlı Bir Köy Adını Vermek İstemiyorum ...
Bizim Köyümüz Bayır Yerlerdir Geçen Cumartesi Gece Köy Yulunu Tuttuk Sonra Köye Geldik Vs Eve Çıktık Yemek Yedik Çay İçtik Yarın Sabah 06:30 Ta Kalkacaktım Erken Yattım Demim (Saat 02:30 Kadar MaxiCepte Takıldım Telefonda )Çünki Fındık Tarlasına Gübre Atacaktık . Neyse Saat : 2:30 Yattım Bir Bir Kaldım Saat 6:30 Yemek Yedik Vs. Patpatla Yola Çıktık Gübreleri Aldıık 2 Ton Gübre Bütün Tarlarar Bıraktık sonra başladık gübre atmaya İşte Böyle Sonra Size Bir Kaç Kareler Çektim Buyrun...
Evin Üstünden Çektim Bu Fotoyu
Buda Gübreye Atmaya Başladım Anlar.
Ve Buda Tarlanın Sonunda Çektim Foto Bunun İlersinde 4 Metre Boyunda Göl Var
Köye Sel Oldunda Burlara Yaklaşmıyacaksın Aga
Buda Başka Tarlaya Giderken Çektim Fotoraflar.
Bu Tarlanın Adı MıkıDağı Çok Bayırdır Baya Bir Bayırdık Burası Düzlük Yeri Bu Yolu Takip Edersen Baya Baya Bir Uzakta İnsan Boyunda Bir Yılan Var Bir Kere Sinde Bizim Köylü O Yılanını Börmüş Yılan Onu Sokmaya Çalışmış Isırmış Ama Üstündeki Kıyafetten Dolayı İşlememiş 1 Hafta Boyunca Isırdıgı Yer Kaşınıştı..
Ewet Arkadaşlar Benim Köyler Den Bir Kaç Poz Sizin Köyünüz Varsa Sizinkinide Beklerim ... Bu Fotoları [5800 La Çekilmiştir Baya Bir İyi Çekti ]
Bizim Köyümüz Bayır Yerlerdir Geçen Cumartesi Gece Köy Yulunu Tuttuk Sonra Köye Geldik Vs Eve Çıktık Yemek Yedik Çay İçtik Yarın Sabah 06:30 Ta Kalkacaktım Erken Yattım Demim (Saat 02:30 Kadar MaxiCepte Takıldım Telefonda )Çünki Fındık Tarlasına Gübre Atacaktık . Neyse Saat : 2:30 Yattım Bir Bir Kaldım Saat 6:30 Yemek Yedik Vs. Patpatla Yola Çıktık Gübreleri Aldıık 2 Ton Gübre Bütün Tarlarar Bıraktık sonra başladık gübre atmaya İşte Böyle Sonra Size Bir Kaç Kareler Çektim Buyrun...
Evin Üstünden Çektim Bu Fotoyu
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Buda Gübreye Atmaya Başladım Anlar.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ve Buda Tarlanın Sonunda Çektim Foto Bunun İlersinde 4 Metre Boyunda Göl Var
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Köye Sel Oldunda Burlara Yaklaşmıyacaksın Aga

Buda Başka Tarlaya Giderken Çektim Fotoraflar.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu Tarlanın Adı MıkıDağı Çok Bayırdır Baya Bir Bayırdık Burası Düzlük Yeri Bu Yolu Takip Edersen Baya Baya Bir Uzakta İnsan Boyunda Bir Yılan Var Bir Kere Sinde Bizim Köylü O Yılanını Börmüş Yılan Onu Sokmaya Çalışmış Isırmış Ama Üstündeki Kıyafetten Dolayı İşlememiş 1 Hafta Boyunca Isırdıgı Yer Kaşınıştı..

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ewet Arkadaşlar Benim Köyler Den Bir Kaç Poz Sizin Köyünüz Varsa Sizinkinide Beklerim ... Bu Fotoları [5800 La Çekilmiştir Baya Bir İyi Çekti ]


babam gelsin ona sorarm
