Kendi Köyümden Bir Kaç Kareler

Sponsorlu Bağlantılar

hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
Kendi Köyümden Bir Kaç Kareler
Kendi Köyümden Bir Kaç Kareler Çektim Arkadaşlar Bu Köy SAMSUN/SALIPAZARI İlçesine Bağlı Bir Köy Adını Vermek İstemiyorum ...

Bizim Köyümüz Bayır Yerlerdir Geçen Cumartesi Gece Köy Yulunu Tuttuk Sonra Köye Geldik Vs Eve Çıktık Yemek Yedik Çay İçtik Yarın Sabah 06:30 Ta Kalkacaktım Erken Yattım Demim (Saat 02:30 Kadar MaxiCepte Takıldım Telefonda )Çünki Fındık Tarlasına Gübre Atacaktık . Neyse Saat : 2:30 Yattım Bir Bir Kaldım Saat 6:30 Yemek Yedik Vs. Patpatla Yola Çıktık Gübreleri Aldıık 2 Ton Gübre Bütün Tarlarar Bıraktık sonra başladık gübre atmaya İşte Böyle Sonra Size Bir Kaç Kareler Çektim Buyrun...




Evin Üstünden Çektim Bu Fotoyu













Buda Gübreye Atmaya Başladım Anlar.









Ve Buda Tarlanın Sonunda Çektim Foto Bunun İlersinde 4 Metre Boyunda Göl Var



Köye Sel Oldunda Burlara Yaklaşmıyacaksın Aga :ehe

Buda Başka Tarlaya Giderken Çektim Fotoraflar.






Bu Tarlanın Adı MıkıDağı Çok Bayırdır Baya Bir Bayırdık Burası Düzlük Yeri Bu Yolu Takip Edersen Baya Baya Bir Uzakta İnsan Boyunda Bir Yılan Var Bir Kere Sinde Bizim Köylü O Yılanını Börmüş Yılan Onu Sokmaya Çalışmış Isırmış Ama Üstündeki Kıyafetten Dolayı İşlememiş 1 Hafta Boyunca Isırdıgı Yer Kaşınıştı.. :ehe





Ewet Arkadaşlar Benim Köyler Den Bir Kaç Poz Sizin Köyünüz Varsa Sizinkinide Beklerim ... Bu Fotoları [5800 La Çekilmiştir Baya Bir İyi Çekti ]
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ


Crixus07

Crixus07

Üye
Boyle guzel bir koyde yasadıgın ıcın cok sanslısın gercekten :)
 
FatoŞ

FatoŞ

Üye
Valla kelama gerek yok sanırım yemyeşil yahu Beğendimm :)
 
Metin MF

Metin MF

Üye
fındık insanı çok yoruyor be kardeşim
 
Metin MF

Metin MF

Üye


Yo Sirkeleme Alsak Bize 2 Ayda Biter. Ama Bekleyemiyoruz Domuz Yiyor Fındıgı :ehe


- - - Eklendi - - -



Yani Temiz Hava Su Herşeyiyle Doğal

yav biz 5 kişi 8 dönüm topladık canım çıktı gerçi nerdeyse yarısını işçiler topladı


- - - Eklendi - - -



Yo Sirkeleme Alsak Bize 2 Ayda Biter. Ama Bekleyemiyoruz Domuz Yiyor Fındıgı :ehe


- - - Eklendi - - -



Yani Temiz Hava Su Herşeyiyle Doğal

yav biz 5 kişi 8 dönüm topladık canım çıktı gerçi nerdeyse yarısını işçiler topladı
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
Biz Kendimiz Topluyorum 2 Ablam Annem Ben Halam Eniştem Dalından toplinca 4 Ay Bilemedin 3,5 Ay
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
güzelmis kardeşim köyünüz çok güzel

- - - Eklendi - - -

bizim kirazlıklara hiç benzemiyor sizin köy bizimkinden daha daha yokuş
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
evet öle dir
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
kiraz zamanı gelsin bende bizim oranın fotolarını atarım
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
kargo parası dediğin nedirki kardeşim istemen yeter hele bi o zaman gelsin
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
tamam sabırsizlıkla bekliyoruz kirazin türü ne
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
ııııııı
:bilmm babam gelsin ona sorarm


- - - Eklendi - - -

napolyon 09 mus :)


- - - Eklendi - - -

http://www.amasyafidancilik.com/Detay.aspx?Id=20111206012921


- - - Eklendi - - -

sunlardan
 
hikmet366

hikmet366

Üye
    Konu Sahibi
erken çıkan kiraz mı bu
 
Metin MF

Metin MF

Üye
daldan toplamak kolay, ben yerden topluyorum :(
 

Benzer Konular



Üst Alt