Kim daha saçma konu açıyor???

Sponsorlu Bağlantılar

Kim daha saçma konu açıyor???


  • Kullanılan toplam oy
    18


MrExpert

MrExpert

Üye
:zong:
 
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Mr Expert oyu kime verdin kardeşim? :tebessüm:
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye

Baska kime kara kediye kara kesi berde agaca cikti agac nerde balta kesti balta nerde suya dustu su nerede inek icti (simdi mantiken inek suyu icince baltanin ortaya cikmasi lazim :s) inek nerede daga cikti dag nerede yandi bitti kul oldu kul nerde ruzgar dagitti ruzgar nerde esti gitti nereye gitti :bilmm
 
MrExpert

MrExpert

Üye
:kıskıs:
 
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
mobildn oy veremiyorum ama kişi kendini biliyo :D
 
ka_za

ka_za

Üye
Verdim oyumu :)
 
achambo

achambo

Üye
konu açasım var ama ölüme neden olmaktan hapse girerim diye korkuyom:)
oy veremedim kimseye mobilim:(
 
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
Mobil üyelerimiz benim yaptığım gibi pc sürümüne geçip oy kullanabilirler :oke:
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Mobilim kullanamiyorum :D peki benim ne kqzancim olacak bundan :ehe
 
BYFECI

BYFECI

Üye
:oke:
 
achambo

achambo

Üye
skora denge getirdim:D
aranızda karar veremedim ki ikinize de vericektim tek kişiymiş ben de skoru eşitledim:tebessüm:
 
ismail

ismail

Üye
    Konu Sahibi
skora denge getirdim:D
aranızda karar veremedim ki ikinize de vericektim tek kişiymiş ben de skoru eşitledim:tebessüm:

Teşekkürler kardeşim ben siteyi hackler kendime de katarım 1 tane oy :zong:
 

Benzer Konular

crazy_oruc
Cevap
14
Görüntüleme
741
codblackops2
otostopçu
  • Kilitli
Cevap
2
Görüntüleme
413
Kiziltilki1
crazy_oruc
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
396
crazy_oruc
minoo
Cevap
16
Görüntüleme
277
EroL


Üst Alt