iPhone 4S 16GB Beyaz ,Temiz [850TL]

Sponsorlu Bağlantılar

iPandemonium

iPandemonium

Üye
    Konu Sahibi
iPhone 4S 16GB Beyaz ,Temiz [850TL]
Telefon Markası:Apple
Model:iPhone 4S 16GB
Renk:Beyaz
İstenilen Fiyat:850TL


Açıklama;

MD239B Serisi İngiltere Çıkışlıdır fakat bu modellerin hepsi sim free görünüyor,benim telefonumada hattımı takınca şebeke çekiyor fakat etkinleştirme istiyor,bende hiç ugraşmadım restore vs vs o şekilde bıraktım,operatör bölümünde T-Mobile UK görünüyor,Telefonu Ultra S geveyle kullanıyorum ,herhangibi sıkıntıda olmuyor,telefonun ios sürümü 6.0.1 dir,bu sürümde bırakma sebebim ,3g yi açıp kapayabilmemdir,bu yüzden 3g kapatınca baya şarjı gidiyor.Geçici Pasaport Kayıtlıdır ,1 Yıl içinde telefon kapanırsa ,pasaport kayıt yapan kişininde no vereceğim hemen kaydı yenileyecektir
Telefonda ne çizik ,vuruk ,deforme hiçbi tarafı yoktur ,işlevsel yönden hiçbi sorunu yoktur,2 Tarafındada Mat Jelatinle kaplıdır

(Fotolar Tamamen Bana Aittir)

(TAKAS Samsung Galaxy S3 ile Düşünebilirim(Sorunsuz,Aynı Temizlikte Olmak Kaydıyla )

Sanalpazarda ilanım mevcuttur, Ürün Kodu : 7305993


Telefonla verilecekler

Şarj Aleti

Ultra S Gevey









 


[_ATHENA_]

[_ATHENA_]

Üye
"1 Yıl içinde telefon
kapanırsa ,pasaport kayıt yapan kişininde
no vereceğim hemen kaydı yenileyecektir"

Hiç güvenilir değil maalesef.
 

Samet.25

İlani baltalamak icin degil ama alacaklar yurtdisi iphone a hic bulasmayin iphone telefonlarini surekli takip ediyor ve yurtdisilari kitliyor samsung vs vs diger markalara gore apple daha ciddiye aliyor bu isi unutmayin diye soledim
 
MrExpert

MrExpert

Üye
[_ATHENA_];5982735' Alıntı:
"1 Yıl içinde telefon
kapanırsa ,pasaport kayıt yapan kişininde
no vereceğim hemen kaydı yenileyecektir"

Hiç güvenilir değil maalesef.

Aynen katılıyorum Hiç güven vermiyor Diyelim kapandı adamı aradım yenileyiceği ne malum ?
 
avcitalip

avcitalip

Üye
İlani baltalamak icin degil ama alacaklar yurtdisi iphone a hic bulasmayin iphone telefonlarini surekli takip ediyor ve yurtdisilari kitliyor samsung vs vs diger markalara gore apple daha ciddiye aliyor bu isi unutmayin diye soledim

nasıl yani ? nasıl yurt dışından gelen iPhone'lar apple tarafından kapatılıyor :hmmm ben ilk defa senden duyuyorum :evet:
 

Samet.25



nasıl yani ? nasıl yurt dışından gelen iPhone'lar apple tarafından kapatılıyor :hmmm ben ilk defa senden duyuyorum :evet:

Apple takip ediyo samsunglar filan apple kadar sıkı tutmuyo bu isi zaten android acik kodlu ios oyle degil apple takip etmek zorunda sahibindende bile iphone 4 leri 400 500 tl ye satanlar bile var kapandigi icin apple haric yurtdisi kitlenen bi telefon duymadim.ben
 
iPandemonium

iPandemonium

Üye
    Konu Sahibi


Apple takip ediyo samsunglar filan apple kadar sıkı tutmuyo bu isi zaten android acik kodlu ios oyle degil apple takip etmek zorunda sahibindende bile iphone 4 leri 400 500 tl ye satanlar bile var kapandigi icin apple haric yurtdisi kitlenen bi telefon duymadim.ben
1.si burası forum argo kelimelerini kullanma dostum,2.side kapanma gibi birşey yok artık hayatınızda ilk defamı telefon almışsınızda böyle bi sonuca varmışsınız acaba,böyle bi görüş olurmu ,iphone 4lerin 500 e satılması sim free değil çoğu kişide model yükseltmek için .O kadar basit bi anlamsız yorum atıyorsunuzki ''apple takip etmek zorunda sahibindende bile iphone 4 leri 400 500 tl ye satanlar bile var''Herkes sizin gibi gözü açık değil ,alıyorsunuz 1000'e satmaya çalışıyorsunuz 1300 e ,her zaman derim bu zihniyetle anca cahil insanları kandırabilirsiniz,Benden sana tavsiye o yukarıdaki yazdığın sözü başka yerde deme inan o bulunduğun yerde küçük duruma düşersin,Aklın mantığın alıyormu hiç ,neyi takip edicekler allah için ,ios sürümlerinde genel sistem hatası olunca otomatik siz farkında olmadan apple sistemine ohatayı bildiriyor,apple yetkilileride o hata üzerinde çalışıp ,hatayı ortadan kaldırıyorlar.Lütfen telefon hakkında genel bi araştırma yapınız.Başbakanın telefonu satmıyoruzki takip edilsin ! ne takip ,ne kapanma olmadığını görürsünüz.Şimdi birçok şey varda yazcağım .rencide etmek istemiyorum cahilliğinize vuruyorum bu cevabı ..

Diğer konu evet kapanma riski var fakat pasaport kayıt yapan kişi e-devletten tekrar kayıt altına alıcak ,yani bildiğiniz kıbrıs pasaportuna yine kayıt olacak 6 ay sonra yine düşecek bu şekilde 1 yıl içinde yenilenecek..

Lütfen Alıcı Olmayan ve Hiçbir teknolojik konuda bilgisi olmayan ,Kulaktan dolma laflarla bilgi edinen,Yaşı 19+ Olmayan Konuma Yorum Atmasın
:oke:
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Foruma yazarken karakter hatalarına dikkat edelim gençler.:)
 


Üst Alt