PriZm
Üye
Eskiden moderatördüm.Çabuk emekli oldum ama
Hım Sen Moderatör Olmuşsun Ama Neden Şimdi Tuğgeneral oldun Onu Anlayamadım![]()

Eskiden moderatördüm.Çabuk emekli oldum ama
Hım Sen Moderatör Olmuşsun Ama Neden Şimdi Tuğgeneral oldun Onu Anlayamadım![]()

Hım Sen Moderatör Olmuşsun Ama Neden Şimdi Tuğgeneral oldun Onu Anlayamadım![]()

Gevezelik derecene görerutbeler neye gore weriliyo ben cok eski bi uyeyim :-)

Gevezelik derecene göre![]()

Gevezelik derecene göre![]()

Eskiden moderatördüm.Çabuk emekli oldum ama![]()

Sahi çok kısa sürdü 1 haftaya emekli oldun neden Bu kadar kısa sürdü ?![]()

Ben sadece sonları gördüm ozaman ban yedin sonrada zaten malum.
1 hafta değil ya en az 2-3 ay mod kaldım![]()
Nasıl birşey modluk ? Ban yetkin varmıydı senin ?
Ben sadece sonları gördüm ozaman ban yedin sonrada zaten malum.Nasıl birşey modluk ? Ban yetkin varmıydı senin ?

Ban yetkimle kendimi banlamıştım![]()

Bir aralar fulwar diye bir mod vardi noldu ona haberiniz var mi?![]()
. Bide noss_barr var onu tanıyanınız varmı 
Tebrikler Ali.

