komando04
Üye
kardeşim buradan almayi duşunmuyorum zaten![]()
yok zaten öylesine dedim abi zaten
kardeşim buradan almayi duşunmuyorum zaten![]()
Tabi ki söylediğiniz telefonlar Z10 dan daha iyi ama lumia yla eşleşmeleride onların şanssızlığı artık![]()

yarışmanın sonucu belli olmadı mı daha

Nokia Lumia 920 56.06% (23,768 votes)
BlackBerry Z10 43.94% (18,628 votes)
Vay canına fark bayağı kapanmış.
Heyecan dorukta![]()
berry.com adında blacberry fan kulübü üyelerini oylamaya davet etmiş. Adam toplayıp gelmişler

cr^ckberry sitesi anketin açıgını bulmuş ve hileli oy kullanıyorlarmış oyüzden z10 tüm anket boyunca alıgı oydan fazlasını finalde almış
tarayıcıan çerezleri silip cihazı ve modemi sıfırlayınca tekrar oy kullanılabiliyormuş

Genel olarak blackberry kullanıpta şikayet etmeyen gormedim.
. Her yolu denediler. Yukarıda Ali Kemal arkadaşımızın verdiği linkteki yorumları okudum da, tabletten, telefondan, komşunun bilgisayarından girenler olmuş. Ama nafile, zafer 27.726 gibi rekor bir oyla Windows Phone 8 ve Nokia Lumia 920' nin oldu. 
