avcitalip
Üye
Orası öylede ben sıkıldım şuan 7 ay oldu 4sten . Değişiklik iyidie
rahat batıyor sanırım
ya tabiki sıkılabilirsin ona bakarsan bende s3'ten biraz sıkıldım
4s'im varsa kesinlikle jailbreak'lı olmalı öyle herşeye para verirsen tabi sıkılırsın (bkz.ben,ps3'ü hackletiyorum)
bu arada ben 16 şubatta ispanyadan türkiyeye dönüş yaptım hizmet pasaportuyla nasıl olur kayıt işi s4 mayıs başı elimde olur kayıt için süre yeterli mi ? yardım edin lütfen
