Galaxy Ace GT-S5830i TouchWiz 4

Sponsorlu Bağlantılar

adnanbaba1

Üye
bu touchwiz ne ki ?
 


Samet.25

    Konu Sahibi

mert.ada

Üye
Ya arkadaşım saati durum çubuğunun ortasına nasıl aldın acaba ?
 

xbora55x

Üye
bunu yapınca sadece menumu seffaf oluyor yoksa ayarlar kısmı fılanda oluyormu
 


Üst Alt