Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Microsoft wp8'in mobil platformda son şansi oldugunu iyi biliyor ve bu konuda oldukca guzel calişmalari var. Onumuzdeki iki guncellemeden sonra özellikle Nokia cihazlari cok daha farkli bir işletim sistemine donuşecek.
 
  • Beğen
Tepkiler: pirenuri


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Microsoft wp8'in mobil platformda son şansi oldugunu iyi biliyor ve bu konuda oldukca guzel calişmalari var. Onumuzdeki iki guncellemeden sonra özellikle Nokia cihazlari cok daha farkli bir işletim sistemine donuşecek.
Sen bugüne kadar ne dedin de çıkmadı abi :eller:
 
  • Beğen
Tepkiler: pirenuri

gdb888

Üye
İnşaAllah dediğiniz gibi umutlar boşa çıkmaz hem Nokia hem de Micropsoft müşteri hizmetleriyle tartıştım bir işe yaramaz belki ama umulur ki düzeltme ve geliştirmeleri yayınlarlar...

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Lumiance

Lumiance

Üye
Donanım olarak tabii ki hiçbir eksiği yok. Gps, manyetometre, gyrosensor, ambient light sensor, accelerometer, nfc, 4g, ois gibi günümüz modern akıllı telefonlarında kullanıcıların ihtiyaç duyduğu her şey ziyadesiyle mevcut. Her ne kadar bazılarını henüz kullanamıyor olsak da bunların olmadığı anlamına gelmez. Yazılım tarafında ise microsofta olan inancım sonsuz. Eğer bir gecikme varsa daha iyisini yapmaya çalışıyorlardır.

hepsini geçtim satış sonrası destek olarak gerek Nokia, gerekse Microsoft müşterileriyle oldukça ilgililer.

Dun uygulama satın aldığımda 3 çekim yaptığını bildirmek için aradığım şahıs bugün kendisi beni aradı. (hesabımı incelemek için e-posta ile kod göndereceklerdi o kodla tekrar arayacaktım ama e-posta gelmemişti) bir sorun mu oldu diye ben de dedim eposta gelmedi. Meğer adresimi yanlış almış düzeltme yaptık . Ne yapacağımı en ince ayrıntısına kadar belirmiş. Yarın akşam 5e kadar aramazsam tekrar dönüş yapacağını söyledi. :D Bu ilgi karşısında gözlerim doldu valla :D

Demek istediğim bazı hatalar eksiklikler olabilir. Her insan hata yapabilir. Mühim olan bu hataları/eksiklikleri telafi edebilmek adına çaba göstermeleri. Ve ben şahsım adına soyluyorum ki Microsoft'ta bu çabayı fazlasıyla gözlemliyorum...
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
dakamon

dakamon

Üye
Umarım kendilerini sürekli geliştirip hem daha iyiye doğru ilerlerler. Microsoft a güvenip aldık bu telefonları.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Guncelleme ile gelen yeni bir özellik. Kilit ekrani zaman aşimina yeni sureler eklenmiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: Lumiance
pirenuri

pirenuri

Üye
Ben portoricoda dikkat etmiştim asla felan hepsi vardı
 
PureFood

PureFood

Üye
Bende de portico var seçenekler şöyle :
30 sn
1 dk
3 dk
5 dk
15 dk
30 dk
asla

paylaşımı ilk gördüğümde şaşırdım çünkü zaten mevcut olan şeyler bunlar.
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Bi öncekinde bendede böyleydi.sağdaki gibi
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Bende eski hali mevcut.
15 30 ve asla seçenekleri yok :)
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Bir hafta önce kadar NSU ile güncelleme yapmıştım.
1232.5957.1308.0001
 


Üst Alt