İpucu Microsoft Lumia Kullanıcıları Kulübü [361 Üye]

Sponsorlu Bağlantılar



serinaga

serinaga

Üye
Çok teşekkür ettim bilgi için serinaga.

Yüreğime su serptin.

Rica ederim ...

- - - Eklendi - - -

az önce bu adresten ödeme bilgileri düzenle kısmından kredi kartımın bilgilerini yanlış girerekten kaydettim buda etkili olmazmı idareten.

ARKADAŞLAR YİNE SÖYLÜYORUM ! Bu tür sorunlar yaşamak istemiyorsanız SANAL KREDİ KARTI kullanın ...
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Geçmiş olsun
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Bing arama seçenekleri.güzelmiş

- - - Eklendi - - -

Haydi ya sen ilk defa mı oradaki barkod'u görüyorsun ?

maalesef.hastanelerde rahatsızlığımla uğraşmakdan telefonla istirahatli olduğum zamanlar ilgilenebiliyorum.daha öncede okumuştum ama hiç denememiştim.
e papakuldide yeni söyledi Bi bakiim dedim,napiim,anca takip



 
YkPkY

YkPkY

Üye

Allah razı olsun arkadaşım.talihsizlikler yüzünden iice sakat kaldım.elimden geldiğince Aranızda olmaya çalışıyorum.kusurum olursa affedin


- - - Eklendi - - -

Bu arada Bi yazdım 4 kere yazılmış.bu ne ilginç.telden yazmıştım.acil Explorer 11 lazım bence :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye


Allah razı olsun arkadaşım.talihsizlikler yüzünden iice sakat kaldım.elimden geldiğince Aranızda olmaya çalışıyorum.kusurum olursa affedin


- - - Eklendi - - -

Bu arada Bi yazdım 4 kere yazılmış.bu ne ilginç.telden yazmıştım.acil Explorer 11 lazım bence :D
Geçmiş olsun abi Allah şifa versin...
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Allah razı olsun abim
 
mccauley

mccauley

Üye
bende aranıza lumia 820 kırmızı yla katılıyorum ,

uzun zamandır burayı inceleyip takip ediyorum, takıldığım yerlerde sorularım olabilir, gerçi birçok soru ve konu hakkında yorumlarınız olmuş, takibe devam ediyorum
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Arkadaşlar cihazı toz sorunu yüzünden servise gönderdiğimi biliyorsunuzdur belki. 22.03.2013'de Ankara Maltepe'de TeleService'e teslim ettim. Servis formunda 22'si olarak geçiyor doğal olarak. , İnternette resmi web sitesinde cihaz takipden baktığım zaman Kargo girişi 27.03.2013 olarak görünüyor. Şu aşamaya internette servis durumuna baktığım zaman Cihaz beklemede yazıyor hala,
Her neyse yasal 20 işi günüdür bunu hepimiz biliyoruz. 20 iş günü sayımını 22.03.2013 'den itibaren mi sayıyım yoksa, Kargo giriş tarihinden itibaren mi geçerli...
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bende aranıza lumia 820 kırmızı yla katılıyorum ,

uzun zamandır burayı inceleyip takip ediyorum, takıldığım yerlerde sorularım olabilir, gerçi birçok soru ve konu hakkında yorumlarınız olmuş, takibe devam ediyorum

aramıza hoş geldin. Hayırlı olsun :)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Arkadaşlar cihazı toz sorunu yüzünden servise gönderdiğimi biliyorsunuzdur belki. 22.03.2013'de Ankara Maltepe'de TeleService'e teslim ettim. Servis formunda 22'si olarak geçiyor doğal olarak. , İnternette resmi web sitesinde cihaz takipden baktığım zaman Kargo girişi 27.03.2013 olarak görünüyor. Şu aşamaya internette servis durumuna baktığım zaman Cihaz beklemede yazıyor hala,
Her neyse yasal 20 işi günüdür bunu hepimiz biliyoruz. 20 iş günü sayımını 22.03.2013 'den itibaren mi sayıyım yoksa, Kargo giriş tarihinden itibaren mi geçerli...
Kargo tarihi seni bağlamaz, sen 22'sinden itibaren sayacaksın, 27'si muhtemelen üst servise çıkış tarihidir.
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye

Kargo tarihi seni bağlamaz, sen 22'sinden itibaren sayacaksın, 27'si muhtemelen üst servise çıkış tarihidir.

Anladım, cevabın için teşekkürler kardeşim.. Peki 27'sinde Ankara'dan üst servise kargolanmıştır diye mi düşünelim yoksa, 27'sinde İstanbul'a ulaştı diye mi kavrayalım bu olayı?
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Anladım, cevabın için teşekkürler kardeşim.. Peki 27'sinde Ankara'dan üst servise kargolanmıştır diye mi düşünelim yoksa, 27'sinde İstanbul'a ulaştı diye mi kavrayalım bu olayı?
Bundan pek emin değilim Halil :( ama yine muhtemelen üst servise ulaştığı tarihtir. Araya hafta sonu girdiği için ancak ulaşmıştır diye düşünüyorum.
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Bundan pek emin değilim Halil :( ama yine muhtemelen üst servise ulaştığı tarihtir. Araya hafta sonu girdiği için ancak ulaşmıştır diye düşünüyorum.

Anladım kardeşim, alakan için teşekkür ederim. :) Evet dediğin gibi üst servise ulaştığı tarih olabilir. 1 hafta oldu özledim cihazı :D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Anladım kardeşim, alakan için teşekkür ederim. :) Evet dediğin gibi üst servise ulaştığı tarih olabilir. 1 hafta oldu özledim cihazı :D
Rica ederim inşallah fazla uzun sürmez. Ayrıca özlenmeyecek gibi değil.:D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici

zinio lumialar icin özel bir uygulama geliştiriyor. Uygulama ile dunya capinda 50 dilde onlarca populer dergiyi ister online,isterseniz de indirip offline olarak okuyabileceksiniz.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Haberini yapacağıdım :kıskıs:
 


Üst Alt