papakudioflu
Emekli Yönetici
bende geldim
hoşgeldin ama cihazinin model ve rengini de belirtirsen daha iyi olur.
bende geldim
Çok teşekkür ettim bilgi için serinaga.
Yüreğime su serptin.
az önceLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızbu adresten ödeme bilgileri düzenle kısmından kredi kartımın bilgilerini yanlış girerekten kaydettim buda etkili olmazmı idareten.
tarayici ayarlarindan arama dilini ingilizce yap. Sag alttaki arama tuşuna bas altta sagdan ikinci ikon
barkod okuma çıktı.
Haydi ya sen ilk defa mı oradaki barkod'u görüyorsun ?
Geçmiş olsun

Geçmiş olsun abi Allah şifa versin...
Allah razı olsun arkadaşım.talihsizlikler yüzünden iice sakat kaldım.elimden geldiğince Aranızda olmaya çalışıyorum.kusurum olursa affedin
- - - Eklendi - - -
Bu arada Bi yazdım 4 kere yazılmış.bu ne ilginç.telden yazmıştım.acil Explorer 11 lazım bence![]()
bende aranıza lumia 820 kırmızı yla katılıyorum ,
uzun zamandır burayı inceleyip takip ediyorum, takıldığım yerlerde sorularım olabilir, gerçi birçok soru ve konu hakkında yorumlarınız olmuş, takibe devam ediyorum

Kargo tarihi seni bağlamaz, sen 22'sinden itibaren sayacaksın, 27'si muhtemelen üst servise çıkış tarihidir.Arkadaşlar cihazı toz sorunu yüzünden servise gönderdiğimi biliyorsunuzdur belki. 22.03.2013'de Ankara Maltepe'de TeleService'e teslim ettim. Servis formunda 22'si olarak geçiyor doğal olarak. , İnternette resmi web sitesinde cihaz takipden baktığım zaman Kargo girişi 27.03.2013 olarak görünüyor. Şu aşamaya internette servis durumuna baktığım zaman Cihaz beklemede yazıyor hala,
Her neyse yasal 20 işi günüdür bunu hepimiz biliyoruz. 20 iş günü sayımını 22.03.2013 'den itibaren mi sayıyım yoksa, Kargo giriş tarihinden itibaren mi geçerli...
Kargo tarihi seni bağlamaz, sen 22'sinden itibaren sayacaksın, 27'si muhtemelen üst servise çıkış tarihidir.
Bundan pek emin değilim HalilAnladım, cevabın için teşekkürler kardeşim.. Peki 27'sinde Ankara'dan üst servise kargolanmıştır diye mi düşünelim yoksa, 27'sinde İstanbul'a ulaştı diye mi kavrayalım bu olayı?
ama yine muhtemelen üst servise ulaştığı tarihtir. Araya hafta sonu girdiği için ancak ulaşmıştır diye düşünüyorum.Bundan pek emin değilim Halilama yine muhtemelen üst servise ulaştığı tarihtir. Araya hafta sonu girdiği için ancak ulaşmıştır diye düşünüyorum.
Evet dediğin gibi üst servise ulaştığı tarih olabilir. 1 hafta oldu özledim cihazı 
Rica ederim inşallah fazla uzun sürmez. Ayrıca özlenmeyecek gibi değil.Anladım kardeşim, alakan için teşekkür ederim.Evet dediğin gibi üst servise ulaştığı tarih olabilir. 1 hafta oldu özledim cihazı
![]()

Haberini yapacağıdım![]()

