Kayahan14
Üye
Abi demen vs mühim değil güzel kardeşim bu kadar küçük yaşta olgun olman ve davranmana şaşırdım.Ben 23 yaşındayım.
tanıştığıma memnun oldum pcde ismini aras diye görmüştüm sanki

Abi demen vs mühim değil güzel kardeşim bu kadar küçük yaşta olgun olman ve davranmana şaşırdım.Ben 23 yaşındayım.

- - - Eklendi - - -
saol kaptan tabi yarışma yıda götürüyon![]()
elenince mekânı biz devraldık

Estağfurullah kardeşim olurmu öylex-scarface abimiz elenmeseydi toz yutuyorduk şuanelenince mekânı biz devraldık
![]()
![]()
hem bunu alın diğer yarışmalarda şansınız yok ona göre 
Estağfurullah kardeşim olurmu öylehem bunu alın diğer yarışmalarda şansınız yok ona göre
![]()
bunda öyle mi olur bilemem rakibim doctorrr olacak gibi iyi olan kazansın diyelim
bir sonraki yarışmalardaki bana verilecek bütün oyları siz devralın ki yarışmalara katılacak zamanım yok malesef ben deniz ___kaptan___ askere gidiyorum yani :/ o yüzden yarışmalar size emanet diyeyim 
Evet aras seninki de kayahan olmalı![]()

Vallahi bu 2.yarışmaya katılışım önceki de nick yarışmasıydı onda avcumu yaladımbunda öyle mi olur bilemem rakibim doctorrr olacak gibi iyi olan kazansın diyelim
bir sonraki yarışmalardaki bana verilecek bütün oyları siz devralın ki yarışmalara katılacak zamanım yok malesef ben deniz ___kaptan___ askere gidiyorum yani :/ o yüzden yarışmalar size emanet diyeyim
![]()

kayahan14 çok sevdğim bi kardşimdir KISACASI adamın kare köküdür PM de çok laflarız![]()

Hemde ne laflarız![]()

Kardeşini bantlayıp harlem shake yaptıran biri![]()
eğlenceliydi ama 
iyi biridir![]()

Kardeşini bantlayıp harlem shake yaptıran biri![]()

çılgın bir symbian tutkunu saygılı yaşıtlarına göre olgun![]()

saol abiçılgın bir symbian tutkunu saygılı yaşıtlarına göre olgun![]()

bir ara beni özelden baya taciz ediyordunonun dışında siteye renk katan üyeler arasındasın
![]()
taciz
