Sizce kayahan14 nasıl biri

Sponsorlu Bağlantılar

Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Abi demen vs mühim değil güzel kardeşim bu kadar küçük yaşta olgun olman ve davranmana şaşırdım.Ben 23 yaşındayım.

tanıştığıma memnun oldum pcde ismini aras diye görmüştüm sanki :)
 


x-scarface

x-scarface

Üye
Evet aras seninki de kayahan olmalı :ehe
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye

Estağfurullah kardeşim olurmu öyle :) hem bunu alın diğer yarışmalarda şansınız yok ona göre :ehe

Vallahi bu 2.yarışmaya katılışım önceki de nick yarışmasıydı onda avcumu yaladım :d: bunda öyle mi olur bilemem rakibim doctorrr olacak gibi iyi olan kazansın diyelim :tebessüm: bir sonraki yarışmalardaki bana verilecek bütün oyları siz devralın ki yarışmalara katılacak zamanım yok malesef ben deniz ___kaptan___ askere gidiyorum yani :/ o yüzden yarışmalar size emanet diyeyim :tebessüm:
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Evet aras seninki de kayahan olmalı :ehe

yani :ehe


- - - Eklendi - - -

Vallahi bu 2.yarışmaya katılışım önceki de nick yarışmasıydı onda avcumu yaladım :d: bunda öyle mi olur bilemem rakibim doctorrr olacak gibi iyi olan kazansın diyelim :tebessüm: bir sonraki yarışmalardaki bana verilecek bütün oyları siz devralın ki yarışmalara katılacak zamanım yok malesef ben deniz ___kaptan___ askere gidiyorum yani :/ o yüzden yarışmalar size emanet diyeyim :tebessüm:

sağ sağlim git sağ salim gel inşallah giderkende gelirken de pm at tamam mı :)
 
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
kayahan14 çok sevdğim bi kardşimdir KISACASI adamın kare köküdür PM de çok laflarız :haha:
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Beni kimse mi tanımıyor ya
 
MrTech

MrTech

Üye
Kardeşini bantlayıp harlem shake yaptıran biri :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve Kayahan14
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
iyi biridir :sarıl:
 
asigsasi

asigsasi

Üye
çılgın bir symbian tutkunu saygılı yaşıtlarına göre olgun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kayahan14
yaren_dede

yaren_dede

Üye
bir ara beni özelden baya taciz ediyordun :D onun dışında siteye renk katan üyeler arasındasın :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
salda15

salda15

Üye
iyi birisi geçen de harç param çıkışmadı hiç tereddüt etmeden çıkardı verdi Allah razı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Saygılı üyelerimizden biri:)
 


Üst Alt