Mad EagLe
Üye
teşekkürler yorum için, rota seçimini ne yaptınız acaba en kısa yol seçeneğindemi ?
onu hatırlamıyorum öyle bir seçenek varmı onu bile bilmiyorum
İstanbul'da kullanırken trafik seçeneğini kullanıyorum yolu uzatıyor ama trafiğe sokmuyor onun dışında yaptığım birşey yok adresi yazıyorum nereye gideceğimi seçip devam ediyorum Aylin abla mekanik sesiyle tarif ediyor 
kullanmadan yorum yapmak istemiyorum ama iphone navisinden bile iyi olduğunu söyleyenler var şahsen bende bu kadar iyisini beklemiyordum nokiadan bir keresinde kayboldum kullanayım dedim ve harika olduğuna karar verdim önceden bi yere gideceğim zaman gitmezdim benim yol hafızam çok zayıftır arabayı parkettiğim yeri bile unuturum ama gitceğim yere korkmadan gidebiliyorum hiç bilmediğim yere bile bu sayede gidiyorum arabaya navigasyon almadan c6-01'i değiştirmeyi düşünmüyorum 


