Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bu sürümde o ozellikleri olmasi lazim. Cakallar demek o yuzden ilk yuklenen yazilimi kaldirdilar.
 


yasirtaha

yasirtaha

Üye
şu anda navide bu sürüm yok
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Flash atmak değilde flashtan sonra şu uygulamaları tekrar yüklemek yok mu! işte bütün olay bu. Ben güncellemeyi beklerim arkadaş, zaten köklü bir değişiklik yok. :)

Aynen Gökçen.
Bir de benim telefonu biliyorsun :D

Yüzlerce uygulama, oyun...
Flaşlarsam o kadar şeyin geri yüklenmesi 1 yılı bulur heralde :kop2:

En iyisi resmi olarak gelmesini beklemek :oke:
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye


Aynen Gökçen.
Bir de benim telefonu biliyorsun :D

Yüzlerce uygulama, oyun...
Flaşlarsam o kadar şeyin geri yüklenmesi 1 yılı bulur heralde :kop2:

En iyisi resmi olarak gelmesini beklemek :oke:
indiren arkaşlar nerden indirmiş acaba bilen varmı navide eski sürüm var şuanda
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
Yani beklemekten başka çare yok yani
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye


Aynen Gökçen.
Bir de benim telefonu biliyorsun :D

Yüzlerce uygulama, oyun...
Flaşlarsam o kadar şeyin geri yüklenmesi 1 yılı bulur heralde :kop2:

En iyisi resmi olarak gelmesini beklemek :oke:

Aman deyim Özgür sendeki uygulamaları görünce Flash işine hiç bulaşma derim, yoksa alimallah iki güne bitiremezsin. :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yauw nerden buluyorsunuz bu kadar uygulamayi da yukluyorsunuz. Yok yani wp'nin vasatin altindaki marketinde o kadar da uygulama yok ki:kop2:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
yauw nerden buluyorsunuz bu kadar uygulamayi da yukluyorsunuz. Yok yani wp'nin vasatin altindaki marketinde o kadar da uygulama yok ki:kop2:

Araştırmacı gazetecilik, düzenli mağaza gezintisi [Bkz. Yeni + Popüler] :haha: :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
sawserez

sawserez

Üye


ayarlarda kapasite kontrolu diye bir secenek yok mu?



nokia QR yi mağazadan indir burdaki kodları okut sanada gelir


- - - Eklendi - - -

yav ben flash ladım ama resimlerdeki özellikler bana gelmedi :( turkcell olanı flash ladım benimki turkcell cihazı çünkü.

http://forums.wpcentral.com/nokia-lumia-822/210445-force-nokia-app-settings-updates-qr-code-links.html

Nokia QR yi mağazadan indir kodları okut açılan sayfadan güncelle sanada gelecektir
 
YkPkY

YkPkY

Üye


Bir dahakine mağazanın satın alma geçmişinden yükle tek tıkla yükleniyor :) windowsphone.com'da oturum aç yukarıda telefonuna tıkla orada tüm uygulamalarına ulaşabilirsin.

not: telefonumu bul özelliği açık olmalı yoksa işlemez.
satınalma geçmişini göremedim nereden giriyorsunuz
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
yauw nerden buluyorsunuz bu kadar uygulamayi da yukluyorsunuz. Yok yani wp'nin vasatin altindaki marketinde o kadar da uygulama yok ki:kop2:
Abi sen diyorsun, Özgürün telefonu alda bir bak var mı yok mu? Adam hiç bir uygulamayı israf etmiyor.:kıskıs:




nokia QR yi mağazadan indir burdaki kodları okut sanada gelir


Bizim konularımızı paylaşalım lütfen...;)
http://www.maxicep.com/windows-phon...8-nokia-guncellemeleri-qr-kodlari-747887.html
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
yazılımlar navide arkadaşlar bilginize...
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
şu söylenen özellikler gelmedi yine :(
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Evet Navifirm'e eklenmiş.

Turkcell Versiyonu: 1232.5957.1308.2
Normal Versiyonu: 1232.5957.1308.1 dizininde yer alıyor.
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
Evet Navifirm'e eklenmiş.

Turkcell Versiyonu: 1232.5957.1308.2
Normal Versiyonu: 1232.5957.1308.1 dizininde yer alıyor.

yerleri doğruda beklenen şu dahili hafıza bilmem ne özellikleri yok içinde,kamerada iyileştirme falan göremedim yani Bi hiç bu güncelleme.
 
YkPkY

YkPkY

Üye


yerleri doğruda beklenen şu dahili hafıza bilmem ne özellikleri yok içinde,kamerada iyileştirme falan göremedim yani Bi hiç bu güncelleme.

hadi ya.ben daha yüklemedimde.ciddi yokmu Bi değişiklik
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye


hadi ya.ben daha yüklemedimde.ciddi yokmu Bi değişiklik

ben yükledim ama en ufak bir değişiklik göremedim şimdi tekrar uygulamalarım yükleniyor ve uğraşmıcam artık bununla.guncelleme var ama bu konunun başındaki özelliklerden eser yok.saçma bir güncelleme olmuş amacını da anlamadım bu durumda.
 


Üst Alt