Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

PureFood

PureFood

Üye
5800'da çok flash attım Jaf ile bunda nasıl kolay mı arkadaşlar.
 


hllsvrn

hllsvrn

Üye
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
PureFood

PureFood

Üye
n000k

n000k

Üye


Yoksa zamanı gelmesini beklesek mi :D Şimdi elimde tuğlaya dönmesin telefon :hmmm
ben bekliycem valla.. şimdi flaşlarım yarım yamalak sistemi.. tam güncelleme gelene kadar anam ağlar :D hani elimde kaşınmıyor değil.. yok yok ben bekliycem :hih:
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Bir fark olacağını sanmıyorum. Tabi beklemek resmi güncellemeyi görüpte güncellemek ayrı bir güvence ama dosya içeriğinin farklı olacağını düşünmüyorum, Ben 1-2 saate flash atarak deneyebilirim, resmi güncelleme çıktığı zamanda navi'den indirip tekrar temiz bir kurulum yaparım.
 
PureFood

PureFood

Üye
Madem resmi güncelleme değil bende bekleyeceğim arkadaşlar :D Hem çalışıyorsa kurcalama diye boşuna dememişler :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
akşam yapacağım:)
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Son dosya 1.164 GB diyor ne iş :| 140-150 mb civarı olması gerekmiyor mu :s
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Flash atmak değilde flashtan sonra şu uygulamaları tekrar yüklemek yok mu! işte bütün olay bu. Ben güncellemeyi beklerim arkadaş, zaten köklü bir değişiklik yok. :)
 
PureFood

PureFood

Üye
Flash atmak değilde flashtan sonra şu uygulamaları tekrar yüklemek yok mu! işte bütün olay bu. Ben güncellemeyi beklerim arkadaş, zaten köklü bir değişiklik yok. :)

Bir dahakine mağazanın satın alma geçmişinden yükle tek tıkla yükleniyor :) windowsphone.com'da oturum aç yukarıda telefonuna tıkla orada tüm uygulamalarına ulaşabilirsin.

not: telefonumu bul özelliği açık olmalı yoksa işlemez.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye


Bir dahakine mağazanın satın alma geçmişinden yükle tek tıkla yükleniyor :) windowsphone.com'da oturum aç yukarıda telefonuna tıkla orada tüm uygulamalarına ulaşabilirsin.

not: telefonumu bul özelliği açık olmalı yoksa işlemez.
:oke: Bunu biliyorum, uygulamaların boyutları ve yükleme zahmetleri için böyle yazdım. İlgin için teşekkürler...
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
hllsvrn

hllsvrn

Üye
NCS'i az önce güncelledim, içindeki uygulamaları çalıştırınca login, pass istiyor? Neyin nesi bu?
 
PureFood

PureFood

Üye
NCS'i az önce güncelledim, içindeki uygulamaları çalıştırınca login, pass istiyor? Neyin nesi bu?

Uygulamanın kurulu olduğu dizine git, iki kere geri git yukarı ok tuşuyla, orada açacağın uygulamanın klasöründen erişebilirsin şifresiz.
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Teşekkürler deneyim.

Birde, NCS ile flaslama yaparken,
Rfurbished failed bu hatayı alıyorum bilgisi olan arkadaşlar var mı?

- - - Eklendi - - -



Uygulamanın kurulu olduğu dizine git, iki kere geri git yukarı ok tuşuyla, orada açacağın uygulamanın klasöründen erişebilirsin şifresiz.

Dediğin gibi yaptım, gene şifre istiyor. Güncellemeden sonra oldu.
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
yav ben flash ladım ama resimlerdeki özellikler bana gelmedi :( turkcell olanı flash ladım benimki turkcell cihazı çünkü.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yasirtaha

yasirtaha

Üye
arkadaşlarnavide yok
 


Üst Alt