Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Sponsorlu Bağlantılar

muratbilemem

Üye
Programın hemen hemen tüm versiyonlarında denedim. Program doğru yükleniyor ancak elma tutan el kısmından veya diger arama ve indirme butonlarından hangisine basarsam basayım sağ taraftaki ekranda hicbirşey çıkmıyor. başka bilgisayarlarda denedim program çalışıyor. Windows 7 64 bit kullanıyorum acaba onunla mı alakalı? Konuyla ilgili bilgisi olan veya aynı sorunu yaşayanlar var mı?
 


WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Programın hemen hemen tüm versiyonlarında denedim. Program doğru yükleniyor ancak elma tutan el kısmından veya diger arama ve indirme butonlarından hangisine basarsam basayım sağ taraftaki ekranda hicbirşey çıkmıyor. başka bilgisayarlarda denedim program çalışıyor. Windows 7 64 bit kullanıyorum acaba onunla mı alakalı? Konuyla ilgili bilgisi olan veya aynı sorunu yaşayanlar var mı?
Windows 7 x64 te kullandım.Sorun yaşamamıştım.Güvenlik duvarı engellemiş olabilir diye düşünüyorum.
 

muratbilemem

Üye
guvenlik duvari aktif degil. baska nedeni olabilir mi?
 

muratbilemem

Üye
yok o da olmadi. neyse calismiyacak bu bende... pfff
 

themasterking

Üye
Anlatım için çok saol :D
 

themasterking

Üye
Diyelimki bilgisayardan ben istediğim uygulamayı indirdim kurdum daha sonra telefonu wifiye bağladım ve appstoreden uygulama indircem sorun olurmu?
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Diyelimki bilgisayardan ben istediğim uygulamayı indirdim kurdum daha sonra telefonu wifiye bağladım ve appstoreden uygulama indircem sorun olurmu?
Hayır olmaz. Hatta o appstore'dan indirdiğin uygulamayı yine appstore'dan güncelleyebilirsin.
 

zeroni

Üye
Arama yapınca karşıma buradaki ekran çıkıyor. "
ttp://c1303.hizliresim.com/17/8/kv68k.jpg"

Not:Link vermeme sistem izin vermedi.
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi

zeroni

Üye
link veremediğim için eksik yazıyorum. Sadece başına h ekleyin. "ttp://c1303.hizliresim.com/17/8/kv68k.jpg"
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
link veremediğim için eksik yazıyorum. Sadece başına h ekleyin. "ttp://c1303.hizliresim.com/17/8/kv68k.jpg"
Bendeki sürüm 1.0.6.0 Programı silip verdiğim linkten tekrardan indirip kurun. Program güncelleme çıkarsa iptal deyip bir de öyle deneyin.
 

zeroni

Üye
Değişen bir şey olmadı. Yine aynı ekran çıktı. İlginize teşekkür ederim.
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Değişen bir şey olmadı. Yine aynı ekran çıktı. İlginize teşekkür ederim.
Çince bilsek sorunu bulurduk ama ne istediğini de anlamıyorum. Aklıma DNS ayarlarını değiştirmek geldi. (8.8.8.8 8.8.4.4 yaparak deneyin)
 
umitbasci

umitbasci

Üye
Hocam acil yardım edebilir misin? iTunes'deki otomatik eşzamanlama açıkmış, kapatmayı unuttum. Ve ve PP25 açıkken yanlışlıkla otomatik eşzamanlandı. Ve artık pp25'te arama yapınca hiç sonuç çıkmıyor. Telefonu restore ettim ama yine de açılmıyor. Çözümü varsa yardımcı olur musun lütfen?
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Hocam acil yardım edebilir misin? iTunes'deki otomatik eşzamanlama açıkmış, kapatmayı unuttum. Ve ve PP25 açıkken yanlışlıkla otomatik eşzamanlandı. Ve artık pp25'te arama yapınca hiç sonuç çıkmıyor. Telefonu restore ettim ama yine de açılmıyor. Çözümü varsa yardımcı olur musun lütfen?

Programı silip yüklemeyi denediniz mi ?
 


Üst Alt