[ENGİN]
Üye
tamam şimdi oldu.![]()
Şaka bir yana inşallah bu kampanya sonuç verir.
tamam şimdi oldu.![]()
[ENGİN];5884287' Alıntı:
Şaka bir yana inşallah bu kampanya sonuç verir.

bir umut.![]()
[ENGİN];5884363' Alıntı:
Umut falan anlamam ben verecekler.
bence de. zamanım ve param olsa en iyi avukatları bulup nokia'ya dava açardım bu konuda.
[ENGİN];5884419' Alıntı:
yanlış hatırlamıyorsam 2015 yılına kadar destek verecegini taahhüt etmemişmiydi.
öyle abi. herkes de buna dayanarak hakkı olanı istiyor.
Aslında symbian kullanıcıları da destek vermesi gerekir sonuçta onlara da yanlış yapıldı.[ENGİN];5884643' Alıntı:
Yanlış bilmiyormuşum demek ki nokia nokiaAslında symbian kullanıcıları da destek vermesi gerekir sonuçta onlara da yanlış yapıldı.
Katilim icin tesekkurler arkadaslar 4 gunde 1500 kisi imzaladi bu kadar kisa surede cok iyi bir katilim oldu.

6 imzada benden![]()

çok iyi. ben de bugün tekrar imza attım. nasıl olduğunu anlamasam da.![]()
size mail geliyormu change.org'dan bu kez kurucu'su mail attı 
geliyor abi ben başka isim ve mail yazdım.

