Sony Xperia SOLA hakkında birkaç soru YARDIM!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cr17

cr17

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia SOLA hakkında birkaç soru YARDIM!
Xperia Sola hakkında bilgisi olan arkadaşlara birkaç sorum var :

1- Herhangi bir - si varmı telefonun veya bir sorununu gördünüzmü ?

2- telefona su , toz gibi şeyler giriyormu ?

3- kullanışlımı,hızlımı ve oyun oynatırmı ?

4- bu telefondan başka xperia önerirmisiniz yoksa bunu mu alayım ?
 


xLabs360

Üye
Pek - tarafı yok oyun oynatır(dead trigger,gta 3,shadowgun gibi büyük oyunları bile açar) arayüzü çok iyi
 

taylan08

Üye
bu oyunların neresi büyük biraz daha iyilerini çalıştırıyor nfs mostwanted , asphalt 7 modern combat 3 nova 3 gibi oyunlar sıkıntısız çaılışıyor
 
Xelord

Xelord

Üye
O oyunlar gayet iyi. Dead trigger çalıştırıyorsa daha nolsun. Ama highta kasmadan mı çalıştırıyor bu önemli.
Güzel telefon ben öneririm.
 

semihlampir

Üye
sony iyidir alabiliyorsan htc al derim ama sony kamerada daha iyi ve şarj süresi birazdaha iyi diyerlerine göre
 
ugur1000

ugur1000

Üye
O oyunlar gayet iyi. Dead trigger çalıştırıyorsa daha nolsun. Ama highta kasmadan mı çalıştırıyor bu önemli.
Güzel telefon ben öneririm.

o neki xperia tipo high da kasmıyor sola haydi haydi kasmaz ;)
 

taylan08

Üye
şuan motorola razr indirim de 900 tl ye satılıyor güncellemeyi sıkıntı yapmazsan güzel telefon hepsiburadada var bakbilirsin
 

kafa1milyon

Üye
parlaklığı iyimi beyler
 
TheCower

TheCower

Üye
sarj da seni yari yolda birakir
 

007aliinan

Üye
ben rom yükledim süper oldu Xperia z yi portlamislar tavsiye süper bi telefon
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt