920 kamera bölgesindeki ısınma normal mi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

seydi53

Üye
    Konu Sahibi
920 kamera bölgesindeki ısınma normal mi
Arkadaşlar 4-5 ay lumia 900 kullandıktan sonra lumia 920 almaya karar verdim. Aldığım ilk günden beri (4 gündür) telefonun arka kamera bilgesinde ısınma oluyor (35-40 derece) ve batarya yarım gün bile olmadan bitiyor. ( Çok kurcaladığımdan da olabilir)

lumia 900 de buz gibiydi. Hemen hemen aynı işlermleri yapmama rağmen neden bu kadar ısınıyor. Normal mi?
 


drangela61

drangela61

Üye
Maalesef bu genel bir sorun genellikle oyun ve gps uygulamalarında sıkça karşılaşılabilir
ama bu genellikle normal bir durumdur çok aşırı derecede olursa Bi 5 10 dk telefonunuzu dinlendirmenizi öneririm
 

seydi53

Üye
    Konu Sahibi
Maalesef bu genel bir sorun genellikle oyun ve gps uygulamalarında sıkça karşılaşılabilir
ama bu genellikle normal bir durumdur çok aşırı derecede olursa Bi 5 10 dk telefonunuzu dinlendirmenizi öneririm

Yani, yeni bir güncelleme bekleyip nokianın sorunu çözmesini umud edeceğiz....:) ( Yine )
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Arkadaşlar 4-5 ay lumia 900 kullandıktan sonra lumia 920 almaya karar verdim. Aldığım ilk günden beri (4 gündür) telefonun arka kamera bilgesinde ısınma oluyor (35-40 derece) ve batarya yarım gün bile olmadan bitiyor. ( Çok kurcaladığımdan da olabilir)

lumia 900 de buz gibiydi. Hemen hemen aynı işlermleri yapmama rağmen neden bu kadar ısınıyor. Normal mi?

Kesinlikle çok kurcaladığından :oke:
Maalesef oyunları ve gps ağırlıklı uygulamaları uzun süre kullandığın takdirde erken ısınma sorunu oluşuyor.

Lumia 920 gerçekten mükemmel bir telefon.
Donanım olarak tek kusur bu erken ısınma sorunu.
Polikarbonat kasa hem kendi ısınıyor, hem de ısıyı içeride hapsediyor.
Bir alüminyum kasa kadar çabuk dışarı atamıyor ısıyı.
Tabi kasanın yanı sıra yüksek özellikli ekranın da ısıyı artırıcı etkisi var.
Ekran parlaklığını "Orta", Dokunma hassasiyetini de "Normal" olarak ayarlarsanız en azından ekranın ısınmadaki payını azaltmış olursunuz.
Bu ısınma ister istemez şarj tüketim sürecini de hızlandırıyor.
Sonuç olarak ısınma ve şarj sorunu birbiriyle bağlantılı.
(Elbette şarjı canlı kutucuklar, açık ayarlar, internet kullanımı vb de etkiliyor)
Yukarıda belirttiğim gibi yazılımda birkaç ayarla bu süreci kısmen yavaşlatmak mümkün.
Ancak kalıcı olarak yazılımla çözülmesi mümkün değil.
O yüzden uzun süre oyun oynayan arkadaşlar, telefon çok ısındığında biraz mola vermeliler.
 
komando04

komando04

Üye
kışın gününde bile fazlasıyla ısınıyor inşallah bir çözüm gelir yoksa yazın cihazlar kullanılamaz hale gelir
 
katil_197

katil_197

Üye
orada işlemci orduğu olduğu için ısınma işlemi normaldir windows phone uygulamaları live tile özellikli olunca işlemcide çok işlem yapıyor ondan çok aşırı ısınma oluyor
 
Türe

Türe

Üye
Gayet normal. S3 de de iPhone da da boyle zaten
 
katil_197

katil_197

Üye
telefon akıllı olduğu sürece ısınması okdar çoktur :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt