seydi53
Üye
920 kamera bölgesindeki ısınma normal mi
Arkadaşlar 4-5 ay lumia 900 kullandıktan sonra lumia 920 almaya karar verdim. Aldığım ilk günden beri (4 gündür) telefonun arka kamera bilgesinde ısınma oluyor (35-40 derece) ve batarya yarım gün bile olmadan bitiyor. ( Çok kurcaladığımdan da olabilir)
lumia 900 de buz gibiydi. Hemen hemen aynı işlermleri yapmama rağmen neden bu kadar ısınıyor. Normal mi?
lumia 900 de buz gibiydi. Hemen hemen aynı işlermleri yapmama rağmen neden bu kadar ısınıyor. Normal mi?
( Yine )


