Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

mami4890

Üye
Bugün yükledim ve sorunsuz çalışıyor emeğinize sağlık..
 


Ali58_58

Ali58_58

Üye
Lazerdroidin son sürümünu denedim çalışıyor müsait olunca satabiliteyi artırma konusuna ekliycem telwfon akıcıydı daha akıcı oldu oyunlar zaten kendinden geçti subway surfaceyi iphone 5le yan yana koyarım emektarı yarışır affetmez s3de gelsin :D
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Lazerdroidin son sürümünu denedim çalışıyor müsait olunca satabiliteyi artırma konusuna ekliycem telwfon akıcıydı daha akıcı oldu oyunlar zaten kendinden geçti subway surfaceyi iphone 5le yan yana koyarım emektarı yarışır affetmez s3de gelsin :D

Fazla bekletmede yarın aç konuyu bizde deneyelim :) :)
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
arkadaşlar bende hep oyundan atmalar oluyor cm9rc5 tensiz nasıl akıcı oynuyorsunuz anlamadım?ne yapmam gerek yardım edin lütfen
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
nova 2 den bile atmaya başladı ama orjinal romda böle bişey olmuyodu hic nova 2 den atmazdı neyapmalıyım yardım edin?
 
bad-code

bad-code

Üye
bende rc 2 yüklü rc 5 i yüklesem işey silnir mi telden yoksa güncelleme gibi bişey mi bu
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
tekrar rom atsam yani cm9u oyundan atma sorunu düzelirmi? sizde oyundan atmalar olmuyormu?en iyisi tekrar rom atim.nova 2 bile oynayamıyorum
 

slvestre-99

Üye
arkadaslar suan bu kernel sorunlu telefonu kendi kenfine kapatiyor hizi cok guzel lazeroiddin son surumuyle tam oyun romu oluyor ama bu tur sorunlar iyi olmuyor
 
spazmol

spazmol

Üye
Max payne yi çatır Çatır oynuyorum :D
 

fruko19

Üye
Arkadaşlar ben anlamıyorum bende ağır oyunlar oynuyorum telefonumda ara sıra. Bende de rc5 yüklü fakat sizin gibi yeniden başlatma, oyundan atma, donma, ısınma, internet sorunu gibi hataların hiçbiriyle karşılaşmadım. Bence rc5 stock rom'a göre çok çok başarılı ama jb'e geçmeyi bende dört gözle bekliyorum. eğer performans ve stabilitesi cm9la eşdeğer olan başka rom varsa geçebilirim ama şimdiye kadar cm9 benim favorimdir. :)
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Max payne yi çatır Çatır oynuyorum :D

Ben de yüklemiştim ve oyun gayet akıcıydı. Ama oyunun tuşları gözükmüyordu. Bir süre tuşsuz oynadım ve sonra tuşsuz olmayacağını anlayıp sildim. :)
 

slvestre-99

Üye
ya tek sorunu yeniden baslatiyor ve telefonu yeniden baslattiginda pin kodu istemiyor apn de acilmiyor sorun bu
 

mehmetkyr

Üye
arkadaşlar merhaba cyanogenmod-9 kurdum ama googleplay market yok bende nasıl yapacagım?
 

nsaktn

Üye

nsaktn

Üye
Telefonu recovery moda alacaksın. Yani en başta rom yüklediğin bölüme, oradan wipe data ve wipe cacheyi seçeceksin, ardından advendec gelip wipe dalvik cache yapacaksın, sonrasında geri dönüp mount and storage kısmından format system seçeceksin.
Sonra da romla gapps dosyalarını flaşyacaksın :)
 
alprnx

alprnx

Üye
beyler lazerdroid'in yeni versiyonunun linkini verebilcek olan varmı çok acil
 

mehmetkyr

Üye
Telefonu recovery moda alacaksın. Yani en başta rom yüklediğin bölüme, oradan wipe data ve wipe cacheyi seçeceksin, ardından advendec gelip wipe dalvik cache yapacaksın, sonrasında geri dönüp mount and storage kısmından format system seçeceksin.
Sonra da romla gapps dosyalarını flaşyacaksın :)
butun secenekler var ama advendec yok bende fota yazan bır secenek var?
 
alprnx

alprnx

Üye
arkadaşlar lazerdroid kurarken wipe işlemerini yapmaya gerek varmı ?
 


Üst Alt