İmzalar atıldı, 4G geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
enes-1907

enes-1907

Üye
neyse benim gibi telefon alacaklar 4g olanını alsınlar :D haber için teşekkürler
 


Esendağlı

Esendağlı

Üye
Sevindirici haber için teşekkürler,beni asıl sevindiren yerli firmanın bu teknolojiye girmesidir,başarılar diliyorum
 

MaxipmaN

Üye
daha 1 yılı vardır bunun
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Hadi bakalım hayırlısı.. Biraz da 4G'li olarak kullanalım. :)
 
acuxx

acuxx

Üye
akşam haberlerde gördüm :)

:tşk:
 
fk555897

fk555897

Üye
Bize 3G geldiğinde Avrupa, Amerika 4G kullanıyordu. Şimdi bize 4G geldi onlara da 5G gelme ihtimali büyük,
 
esokmen

esokmen

Üye
Hadi bakalim hayirli olsun
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Bize 3G geldiğinde Avrupa, Amerika 4G kullanıyordu. Şimdi bize 4G geldi onlara da 5G gelme ihtimali büyük,
Adamlar bunun için ingiltere de merkez kurdular, fakat önümüzdeki 6-7 yıl içinde ancak geçerler.
 
phasan

phasan

Üye
Arkadaslar 3g bana tam sınırsız versınler 4g ıstemem ben 3g yeter
 
tapatalk

tapatalk

Üye
adil kullanım saçmalığı bitene kadar internet paketi almam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt