Eski bir telefonu hayata döndürmek?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

oguz1721

Üye
    Konu Sahibi
Eski bir telefonu hayata döndürmek?
beyler bende bir n-gage var bu telefon bozuldu açılırken böyle nokia yazısı geliyor sonra çizgi çizgi şeklinde silinip kapanıyor bunu nasıl hayata döndürebiliriz servise filan versem yapabilirler mi bana kaça patlar?
 


meme4

meme4

Üye
yazılımı bozulmuş olabilir tekrar yazılım attırman lazım bence
 
Twitter Kuşu

Twitter Kuşu

Üye
Yazılım atmayı biliyorsan yazılım belki geri döndürebilir.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Hard format atmayı dene. Olmaz sa yazılımı yeniden atmayı dene.
 

oguz1721

Üye
    Konu Sahibi
yazılımı bozulmuş olabilir tekrar yazılım attırman lazım bence
nasıl atabilirim buna yazılım firmwareini bulamadım internette birde usb ile olur mu bu iş
eğer serviste attırmaya kalksam kaça atarlar?
 
Twitter Kuşu

Twitter Kuşu

Üye
modelini falan yaz buraya evet usb ile atacaksın :)
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
phoenixten bak olması lazım.
 

oguz1721

Üye
    Konu Sahibi
phoenixten bak olması lazım.
phoenixe product code girmek gerekiyor o kodu telefon açılmadığı için bulamıyorum bir program varmış sanırım bu kodların olduğu onuda açmıyor bilgisayar neden anlamadım
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
İnternetten araştırıp bulabilirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt