Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar



asdqq

Üye
arkadaşlar rc5 i kurarken hata veriyo olmuyo neden? Nasıl düzeltebiliriz?
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
İşlemciyi 1804.9 Mhz yaparak 6630 küsüre geldim fakat işlemciyi yakmaktan korktuğum için daha fazla zorlamadım :D
Çok ısındı telefon altında buz koyarak devam ettim :D bütün hepsini denedim en 14.01.6Mhz İle en yüksek sonuç bunlar.


24.75MHZ~1401.6 Mhz
İşlemci Yöneticisi : conservative


Gpu Control:
I/O Scheduler : deadline


Sonuç : 6088


CPU : 1641
GPU: 2813
RAM: 833
I/O: 801

------------------------------------

24.75MHZ~1401.6 Mhz
İşlemci Yöneticisi : performance


Gpu Control:
I/O Scheduler : cfg


Sonuç : 6117


CPU : 1682
GPU: 2832
RAM: 863
I/O: 740


belki farklı sonuçlar veya daha yüksek veriler alan vardır :)
 

h_aytekin

Üye
rc5'i gördüm :)
 
basri111

basri111

Üye
İşlemciyi 1804.9 Mhz yaparak 6630 küsüre geldim fakat işlemciyi yakmaktan korktuğum için daha fazla zorlamadım :D
Çok ısındı telefon altında buz koyarak devam ettim :D bütün hepsini denedim en 14.01.6Mhz İle en yüksek sonuç bunlar.


24.75MHZ~1401.6 Mhz
İşlemci Yöneticisi : conservative


Gpu Control:
I/O Scheduler : deadline


Sonuç : 6088


CPU : 1641
GPU: 2813
RAM: 833
I/O: 801

------------------------------------

24.75MHZ~1401.6 Mhz
İşlemci Yöneticisi : lulzactive


Gpu Control:
I/O Scheduler : row


Sonuç : 6006


CPU : 1646
GPU: 2764
RAM: 836
I/O: 760

belki farklı sonuçlar veya daha yüksek veriler alan vardır :)

Bu I/O dediğin ne oluyor?
 

cantonick

Üye
Arkadaslar Sdcard bulunamadi hatasi aliyorum fotograf cekerken. Cozumunu bilen varmi sabahtan beri cozemedim
 
alprnx

alprnx

Üye

Karamaske1905

Üye
Ya rc3'de usb bağlandı geliyordu ve usb bellek ile sd karta erişebiliyordum.Ancak rc4 ve rc5 ile artık erişememeye başladım sadece mediaplayer olarak geliyor.Sizdede böyle birşey varmı?Nasıl düzeltebilirim bunu?
 
knight97

knight97

Üye
İşlemciyi 1804.9 Mhz yaparak 6630 küsüre geldim fakat işlemciyi yakmaktan korktuğum iin daha fazla zorlamadım :Dw
Çok ısındı telefon altında buz koyarak devam ettim :D bütün hepsini denedim en 14.01.6Mhz İle en yüksek sonuç bunlar.


24.75MHZ~1401.6 Mhz
İşlemci Yöneticisi : conservative


Gpu Control:
I/O Scheduler : deadline


Sonuç : 6088


CPU : 1641
GPU: 2813
RAM: 833
I/O: 801

------------------------------------

24.75MHZ~1401.6 Mhz
İşlemci Yöneticisi : lulzactive


Gpu Control:
I/O Scheduler : row


Sonuç : 6006


CPU : 1646
GPU: 2764
RAM: 836
I/O: 760


belki farklı sonuçlar veya daha yüksek veriler alan vardır :)
Dedigin governor-i/o scheulder leri 1401.6 mHzde test ettim AnTuTu ile ama 6000 kusur puana ulasamadim ikisiylede . Ulastgm en yuksek puan 5770. Nedendir acaba? Sd kartlami alakalidir puan farki.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
arkadaş onu bunu bilmem en iyi I/O sio bunuda ben buldum nokta :D harbi bayadır ben onu kullanıyorum ve kullanmaya devam edicem

- - - Eklendi - - -

arkadaş onu bunu bilmem en iyi I/O sio bunuda ben buldum nokta :D harbi bayadır ben onu kullanıyorum ve kullanmaya devam edicem
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
arkadaş onu bunu bilmem en iyi I/O sio bunuda ben buldum nokta :D harbi bayadır ben onu kullanıyorum ve kullanmaya devam edicem

- - - Eklendi - - -

arkadaş onu bunu bilmem en iyi I/O sio bunuda ben buldum nokta :D harbi bayadır ben onu kullanıyorum ve kullanmaya devam edicem
Ben de Cpu Master ile Sio'ya ayarladım. Ama telefonu açıp kapattığımda tekrar Row'a dönüyor. Bu yüzden telefonu her açtığımda ayarlamam gerekiyor.:ağlarım:
 

cantonick

Üye
sd kartını biçimlendırmeyı denedınmı senın kartın bozumuş olabilir.

Sd card icindeki muzikleri dinleyebiliyorum ama kamera acinca sd card takin hatasi aliyorum bicimlendirmeyi denemedim
 

nsaktn

Üye
Yoon kernel aprodithe mi kendi 3.0 kerneli mi? (RC5)
 
babyshoot

babyshoot

Üye
arkadaşlar rc5 i yüklediğimde işlemci hızı sürekli en yüksek değerde oluyor. eskiden kullanılmadığında düşerdi en düşük değere. şimdi neden en yüksek değerde.orada yazan tüm modları da denedim hepsinde de aynı. nedendir acaba.
 

erdalakunal

Üye
bende rc2 yüklü rc5 i nasıl yükleyebilirim , romu baştan kurmam mı lazım
 
spazmol

spazmol

Üye
Dostum yedeklerini al ve en baştan kur daha sağlıklı olur
 
  • Beğen
Tepkiler: erdalakunal

asutay19

Üye
merhabalar.Ben 2 gün önce bu işlemi başarılı şekilde yaptım.Ama şimdi bir sorunum var internete giremiyorum intenet paketim var telefonda 40-50 lira yüklü tlde var.Ama nete giremiyorum samsung galaxy wonder avea intenet ayarlarını yaptım yinede giremedim.

ne yapmamı önerirsiniz ?Birde yedek almıştım eski yedeğe naısl dönerim eski sürüme

- - - Eklendi - - -

avea müşteri hizmetlerini aradım bütün ayarları yaptım ama telefon internete girmiyor arkadaşlar.Bunun nedeni ve çözümü nedir ?
 

nsaktn

Üye
merhabalar.Ben 2 gün önce bu işlemi başarılı şekilde yaptım.Ama şimdi bir sorunum var internete giremiyorum intenet paketim var telefonda 40-50 lira yüklü tlde var.Ama nete giremiyorum samsung galaxy wonder avea intenet ayarlarını yaptım yinede giremedim.

ne yapmamı önerirsiniz ?Birde yedek almıştım eski yedeğe naısl dönerim eski sürüme

- - - Eklendi - - -

avea müşteri hizmetlerini aradım bütün ayarları yaptım ama telefon internete girmiyor arkadaşlar.Bunun nedeni ve çözümü nedir ?
Telefonu uçak moduna alıp tekrar normal şebekeye almayı dene :)
 

asutay19

Üye
denedim dostum olmadı.Hiç bir şekilde internete giremiyorum.Girip uygulamalar indireceğim yapamıyorum işcep apk bulamadım acil indirmem lazım havale yapacağım yapamıyorum deli oldum inan

eski sürüm iyiydi :D neden geçtimki bende anlamadım
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Dedigin governor-i/o scheulder leri 1401.6 mHzde test ettim AnTuTu ile ama 6000 kusur puana ulasamadim ikisiylede . Ulastgm en yuksek puan 5770. Nedendir acaba? Sd kartlami alakalidir puan farki.

2Gblik standart alakası yok :)
yarın öğle saatlerinde her ikisi ilede ss koyucam bakarsın :)
 


Üst Alt