Dejavuex
Üye
Benim 5763.![]()
Telefonu şuan bütün işlemci yöneticilerini deneyerek testte bakalım sonuç nolcak.

Benim 5763.![]()


bütün hepsini denedim en 14.01.6Mhz İle en yüksek sonuç bunlar.
İşlemciyi 1804.9 Mhz yaparak 6630 küsüre geldim fakat işlemciyi yakmaktan korktuğum için daha fazla zorlamadım
Çok ısındı telefon altında buz koyarak devam ettimbütün hepsini denedim en 14.01.6Mhz İle en yüksek sonuç bunlar.
24.75MHZ~1401.6 Mhz
İşlemci Yöneticisi : conservative
Gpu Control:
I/O Scheduler : deadline
Sonuç : 6088
CPU : 1641
GPU: 2813
RAM: 833
I/O: 801
------------------------------------
24.75MHZ~1401.6 Mhz
İşlemci Yöneticisi : lulzactive
Gpu Control:
I/O Scheduler : row
Sonuç : 6006
CPU : 1646
GPU: 2764
RAM: 836
I/O: 760
belki farklı sonuçlar veya daha yüksek veriler alan vardır![]()
Arkadaslar Sdcard bulunamadi hatasi aliyorum fotograf cekerken. Cozumunu bilen varmi sabahtan beri cozemedim
Dedigin governor-i/o scheulder leri 1401.6 mHzde test ettim AnTuTu ile ama 6000 kusur puana ulasamadim ikisiylede . Ulastgm en yuksek puan 5770. Nedendir acaba? Sd kartlami alakalidir puan farki.İşlemciyi 1804.9 Mhz yaparak 6630 küsüre geldim fakat işlemciyi yakmaktan korktuğum iin daha fazla zorlamadımw
Çok ısındı telefon altında buz koyarak devam ettimbütün hepsini denedim en 14.01.6Mhz İle en yüksek sonuç bunlar.
24.75MHZ~1401.6 Mhz
İşlemci Yöneticisi : conservative
Gpu Control:
I/O Scheduler : deadline
Sonuç : 6088
CPU : 1641
GPU: 2813
RAM: 833
I/O: 801
------------------------------------
24.75MHZ~1401.6 Mhz
İşlemci Yöneticisi : lulzactive
Gpu Control:
I/O Scheduler : row
Sonuç : 6006
CPU : 1646
GPU: 2764
RAM: 836
I/O: 760
belki farklı sonuçlar veya daha yüksek veriler alan vardır![]()
Ben de Cpu Master ile Sio'ya ayarladım. Ama telefonu açıp kapattığımda tekrar Row'a dönüyor. Bu yüzden telefonu her açtığımda ayarlamam gerekiyor.arkadaş onu bunu bilmem en iyi I/O sio bunuda ben buldum noktaharbi bayadır ben onu kullanıyorum ve kullanmaya devam edicem
- - - Eklendi - - -
arkadaş onu bunu bilmem en iyi I/O sio bunuda ben buldum noktaharbi bayadır ben onu kullanıyorum ve kullanmaya devam edicem

sd kartını biçimlendırmeyı denedınmı senın kartın bozumuş olabilir.
Telefonu uçak moduna alıp tekrar normal şebekeye almayı denemerhabalar.Ben 2 gün önce bu işlemi başarılı şekilde yaptım.Ama şimdi bir sorunum var internete giremiyorum intenet paketim var telefonda 40-50 lira yüklü tlde var.Ama nete giremiyorum samsung galaxy wonder avea intenet ayarlarını yaptım yinede giremedim.
ne yapmamı önerirsiniz ?Birde yedek almıştım eski yedeğe naısl dönerim eski sürüme
- - - Eklendi - - -
avea müşteri hizmetlerini aradım bütün ayarları yaptım ama telefon internete girmiyor arkadaşlar.Bunun nedeni ve çözümü nedir ?

Dedigin governor-i/o scheulder leri 1401.6 mHzde test ettim AnTuTu ile ama 6000 kusur puana ulasamadim ikisiylede . Ulastgm en yuksek puan 5770. Nedendir acaba? Sd kartlami alakalidir puan farki.


