Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

mustafa938

mustafa938

Üye
ancora deiştirmen gerekiyor
 


basri111

basri111

Üye
Bende rc4 yüklü rc5 i direk install from sd card yaparak yüklesem thunderbolt bravie engine xloud tekrar yapmam gerekiyormu?
 

burak550

Üye
wipe data", "wipe cache", "mounts and storages/format system" hepsini yaptım dowload modda odini görmüyor ne yapacağım arkadaşlar eski rom dönmek için

- - - Eklendi - - -

telefonun ekrani cyanogen mod ekranında kaldı öyle bekliyor telefon açılmıyor
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Bende rc4 yüklü rc5 i direk install from sd card yaparak yüklesem thunderbolt bravie engine xloud tekrar yapmam gerekiyormu?
Evet gerekir. Yoon kernel varsa onu da baştan yüklemen gerekir.
 
basri111

basri111

Üye
Teşekkür ederim hocam bide rc5 dosyasını şuan nerden bulabilirim
 
basri111

basri111

Üye
Çok teşekkürler

- - - Eklendi - - -

wipe işlemlerinden sonra chooseden rc5 i seçiyorum yüklerken kırmızı rekte ünlem işareti çıkıyor
 

burak550

Üye
eski roma dönemiyorum telefon açılmıyor cyanmode ekranında kalıyor öyle restart atıyor:(

- - - Eklendi - - -

eski roma dönemiyorum telefon açılmıyor cyanmode ekranında kalıyor öyle restart atıyor:(
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
eski roma dönemiyorum telefon açılmıyor cyanmode ekranında kalıyor öyle restart atıyor:(

- - - Eklendi - - -

eski roma dönemiyorum telefon açılmıyor cyanmode ekranında kalıyor öyle restart atıyor:(
Telefon bootloop olmuş. Yüklemeyi baştan yaparsan sorun düzelebilir..
 

burak550

Üye
nasıl yapılıcak kardeş
 
Enrichment Chamber

Enrichment Chamber

Üye
Dostum bilmiyorum ki. Recovery(Clockwork) modu açıp CyanogenMod'u baştan yükleyebilirsin. Veya eski rom için odin yüklemesini baştan yapabilirsin. Download Mod'u açılıyordur zaten.

- - - Eklendi - - -

O da olmazsa CWM ile sistemin yedeğini aldıysan onu yükle.
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
rc 5 nasıl bir değişiklik varmı
 

burak550

Üye
Firmware upgrade encountered an issue.Please select recovery mode in Kies & try again. böyle oldu arkadaşlar nasıl kurtarıcam yardım edin lütfen
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Antutu en yüksek değeriniz nedir ?
 

slvestre-99

Üye
suan icin en iyisi rc3 rc4 ve rc5 te sorun var
 


Üst Alt