Enrichment Chamber
Üye
Maalesef CM romlarında görüntülü görüşme yok. Tango programını kullanabilirsin. Ama o da cm9'da çalışmıyordu sanırım.yine görüntülü görüşme yok3g den görüşme yapabilmemiz için nasıl bir tavsiyeniz var?
Maalesef CM romlarında görüntülü görüşme yok. Tango programını kullanabilirsin. Ama o da cm9'da çalışmıyordu sanırım.yine görüntülü görüşme yok3g den görüşme yapabilmemiz için nasıl bir tavsiyeniz var?
go keyboard kullanabilirsiniz ama pek tavsiye etmem çünkü ben hiç beğenmedimtelefonda hiçbir ey yok antutuda ,4500 küsür aldı birde sizin bahsetmiş olduğunuz programları yüklesem sanırım 6 bini görecek.
Arkadaşlar birde bu klavyeyı nasıl tuş takımı haline getirebilirim iphone tarzı klavyede yazamıyorum bana bu konudalütfen yardımcı olunuz.
Hocam ramexpander ayarları nasıl olacak?
kendi orjinal hali gelmezmi kardeşim ?
:telefonda hiçbir ey yok antutuda ,4500 küsür aldı birde sizin bahsetmiş olduğunuz programları yüklesem sanırım 6 bini görecek.
Arkadaşlar birde bu klavyeyı nasıl tuş takımı haline getirebilirim iphone tarzı klavyede yazamıyorum bana bu konudalütfen yardımcı olunuz.
tamam onu go keyboardin ayarlarından yapacaksın
selamın aleyküm arkadaşlar,
root işinde yeniyim bi kaç sorum olacak şimdi telefonu alalı daha 2 ay oldu sanırım garantiden çıktığını biliyorum root yapınca geri garantiye sokma gibi bir ihtimalimiz var mı
hacı biri bacup almayı detaylıca anlatırmı ? mesela bacup aldık allah korusun tele bişe oldu geri bacup u nasıl yukicemz ? şimdiden teşekkürler
bir sıkıntı yok teşekkürler..
