[Cihani Sultan] Grend Theft Auto Vice City HD

Sponsorlu Bağlantılar

sykry

Üye
grafikler o kadar gerçekçi ki gözlerim kör oldu , hdnin de ötesinde ultra hd 4096p
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve HAM ZA


ulasada

ulasada

Üye
Oyun İsmi : Grend Theft Auto Vice City
Geliştirici : Cihani Sultan
Oyun Boyutu : 1.81 Mb
Son Güncelleme : Güncellenmedi
Açıklama : Rockstar Games tarafından iOS ve Android platformları için geliştirilip de Symbian platformuna taşınmayan Grand Theft Auto Vice City'nin benzeridir.

Bu oyunları s60v5 için olanı yok mu açmaz mı yada çviremezisin
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan ve HAM ZA
HAM ZA

HAM ZA

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Jan

Jan

Üye
Symbianı çıksa keşke birde pes 2011 in 2012 si :D ne güzel olur
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan

emrel156

Üye
c6-01 açılmıyor kranlık ekrandan sonra atıyor çözümü yokmu hünkarım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
umitgul18

umitgul18

Üye
Oyum 3 sahne slayt gösterisi boşa uğraşmayın. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
umitgul18

umitgul18

Üye
kaç kişi bakmış konuya :D :ehe
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Aldı başını gitti :D

- - - Eklendi - - -

Aldı başını gitti :D
 
umitgul18

umitgul18

Üye
:ehe
 
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
heyecanla gelenler hüzünle gidiyor ne bekliyoruz symbiana ki ? :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
 
larten123

larten123

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim.
 

omr bşr

Üye
indirdim bakalım neymiş.
 
Cyber Shot

Cyber Shot

Üye
dosyayı indiripte boşa vakit harcamayın ben daha iyisini power pointte yaparım :D
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Cyber Shot yap da bir de seninkini "oynayalım" kardeş :D
 
  • Beğen
Tepkiler: umitgul18


Üst Alt