Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom (rc6 - 20.02.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

Kerim.

Kerim.

Üye
yanlış anladınız performans konusunda derken performans düşünü kastetmedim Performans ve Stabiliteyi Artırma konusunda sdswap işleminin sdcard'a zararlı olduğunu yazmışlar

- - - Eklendi - - -

bu doğru mu?
Evet
 


deadhero

Üye
ne tür bir zararı var?

- - - Eklendi - - -

hiç sdcardı kullanan rom yok mu napıcaz ozaman stock rom mu geçicez?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
ne tür bir zararı var?

- - - Eklendi - - -

hiç sdcardı kullanan rom yok mu napıcaz ozaman stock rom mu geçicez?
aslında zararı varda o kadar değil neden derseniz hafıza kartını ısıtıyor ve ram alışverişinde ona daha fazla elektrik yediğide muhtemel yani oc kadar zararlı değil :) en fazla hafıza kartından 1-2 en fazla 3 ay yer
 

deadhero

Üye
peki sizce yapmalı mıyım
 

byloji

Üye
topluca s2 veya nexusmu alsak bizde napsak koyak galaxy w ya :SAD:AS:D
 

kutay19

Üye
cm9 yukledim... google play sorunsu calisiyordu... simdi nedense hicbirsey yukleywmiyorum neden olabilir... wifi acik hersey tam ama indirme gerceklwsmiyo
 

B.B

Üye
merhaba bu surum samsung i8320 yede yuklenebiliyor mu?
 
Efendi52

Efendi52

Üye
ben bu romu yükledim. bir kaç gün kulland. menüler filan gayet seri ama internette kasmalar yüzünden orjinal roma dönmek zorunda kaldım.
 

ozankral1

Üye
Merhaba , ben şu an bu romu kullanıyorum fakat samsung teleonun kendine ait uygulamaları filan yok (samsung app , social hub vs.) orjinal roma döndüğümde bunlar geri gelir mi
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Merhaba , ben şu an bu romu kullanıyorum fakat samsung teleonun kendine ait uygulamaları filan yok (samsung app , social hub vs.) orjinal roma döndüğümde bunlar geri gelir mi

Stok rom yukleyince geri gelir
 

halil7294

Üye
arkadasım bunu denemediysen niye soyluyon ozaman ben yukledim açılıs ekranında kaldı ama iyiki bacup almısım eski haline dondum

- - - Eklendi - - -

dogukangncti
arkadasım bunu denemediysen niye soyluyon ozaman ben yukledim açılıs ekranında kaldı ama iyiki bacup almısım eski haline dondum
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
Tahmini olarak yeni sürüm sizce ne zaman gelicek?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
Tahmini olarak yeni sürüm sizce ne zaman gelicek?
githubta sürprizli bir bekleme var 7-8 gündür kernel sadece 3.0.60 sürümüne güncellendi ve 3.0.61 sürümüde çıktı hala güncellenmemiş inşallah kameradan fotoğraf yakalamışlardır çünkü arco önemli bir gelişme olduğu zaman genelde kerneli güncellemeyi geciktiriyo büyük gelişmelerle birliktede güncelliyo yani sadece tahmin benimki ama artık buldu bulacak gibiler kernele yazacak bir şey kalmadı :D iş daha kolay şu an onlar için tabi yeni sürüm ne zaman dersen githuba bak camera çözüldükten 3-4 gün sonra gelir sonrada 1 haftada 2 haftada br güncelleme gelir eskisi gibi ve zaten cm9 stable olarak kalır cm 10.1e başlar arco
 
Kerim.

Kerim.

Üye
githubta sürprizli bir bekleme var 7-8 gündür kernel sadece 3.0.60 sürümüne güncellendi ve 3.0.61 sürümüde çıktı hala güncellenmemiş inşallah kameradan fotoğraf yakalamışlardır çünkü arco önemli bir gelişme olduğu zaman genelde kerneli güncellemeyi geciktiriyo büyük gelişmelerle birliktede güncelliyo yani sadece tahmin benimki ama artık buldu bulacak gibiler kernele yazacak bir şey kalmadı :D iş daha kolay şu an onlar için tabi yeni sürüm ne zaman dersen githuba bak camera çözüldükten 3-4 gün sonra gelir sonrada 1 haftada 2 haftada br güncelleme gelir eskisi gibi ve zaten cm9 stable olarak kalır cm 10.1e başlar arco

:eller:
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
githubta sürprizli bir bekleme var 7-8 gündür kernel sadece 3.0.60 sürümüne güncellendi ve 3.0.61 sürümüde çıktı hala güncellenmemiş inşallah kameradan fotoğraf yakalamışlardır çünkü arco önemli bir gelişme olduğu zaman genelde kerneli güncellemeyi geciktiriyo büyük gelişmelerle birliktede güncelliyo yani sadece tahmin benimki ama artık buldu bulacak gibiler kernele yazacak bir şey kalmadı :D iş daha kolay şu an onlar için tabi yeni sürüm ne zaman dersen githuba bak camera çözüldükten 3-4 gün sonra gelir sonrada 1 haftada 2 haftada br güncelleme gelir eskisi gibi ve zaten cm9 stable olarak kalır cm 10.1e başlar arco

Cm9 stabil sürümüüne ulaşsa zaten sıkıntılar biter şu yarıyıl bitmeden inşallah gelir bekle bekle vallahi yoruldum günde 10 - 15 defa buraya ve xdaya bakıyorum gözümü kpatarak giriyorum bi açıyorum hala rc2 :D :D :D :D ulan diyorum direkt kapatıyorum :D inşallah fazla geçiktirmez :)
 

06mas

Üye
sizin sorununuz hafıza kartı değil sdcardla ilgili anlayabildiysem.Yani telefon hafızasını görmüyor telefon.sdcard yani tel hafızasına format atmayı deneyin.Yada ayarlada orada sd kart ekle gibi bişeyler vardır onu seçin.

- - - Eklendi - - -

sdcard hafıza kartı olmuyor telefon hafızası oluyor.hafıza kartı external_sdcard olarak geçer
Uygulamalarda ilj actigimda sd karti taramaya calisiyor ondan sonra hafiza kartinin kullanilabilur hafizasini gosteriyor sd kart ekle secenegini tikladigimda hesapliyor ancak tekrar bos gosteriyor lutfen yardimci olun kimsenin basina boyle hata gelmedimi telefilonu kullanamiyorum
 

serhan190754

Üye
Arkadaşlar deli olucam mms ler gelmiyor ayar yapılı gözüküyor ama gelmiyor ne yapabilirim?
 


Üst Alt