Adamlar neler yapıyor be İsa'cım.vaay güzelmiş![]()

Rica ederim kardeşim.süper yapılmış
abi

Rica ederim Savaş'çım.Teşekkürler abi![]()

neler neler hemde. Programa hakim olmak kadar yaratıcı da olmak gerekiyorAdamlar neler yapıyor be İsa'cım.![]()

neler neler hemde. Programa hakim olmak kadar yaratıcı da olmak gerekiyor![]()
aynenBen de fark ettim ama çok ciddi değil bence...gölge yönlerinde sıkıntı var. epey bi zaman photoshop kullandığım için söylüyorum
Gerçekten çok başarılı bir çalışma.
Paylaşım için teşekkürler Gökçen![]()

