sanırım engin arkadaşımızın lumiadında ag paylaşım sorunu şu "payşıma izin vermek ve paylaşımıa şifre ile kullanıcı adı eklemek için gelinen menüde donma oluyor "bu sebeple hard format atma istegi var ama yine telefunun susma ihtimalini göz önunde bulunduruyor lumia versiyon atma vs işlemler kolaymı ? Yöntemi nedir veya ag paylaşımı verebilecek program varmı lumia için yardımlarınızı bekliyorum iyi çalışmalar