Turkcell Tüm Nokia'ları Sattı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
alical33

alical33

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell Tüm Nokia'ları Sattı
Nokia'nın Lumia ailesi modellerini piyasaya süren Turkcell, elindeki bütün telefonların satıldığını açıkladı. Kendisine yöneltilen soruları yanıtlayan Turkcell'den Emre Sayın satışlardan memnun.

Bugün İstanbul'da düzenlenen bir basın toplantısında Nokia'nın yeni Lumia modeli 620 tanıtıldı. Türkiye'de kendilerinin piyasaya sürdüğü bütün Lumia modellerini sattıklarını açıklayan Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın, daha fazla ürün talep ettiklerini ifade etti.

Emre Sayın yaptığı açıklamada, öncelikle satışa sundukları Lumia 920'nin çok yoğun ilgi gördüğünü ve satışların çok iyi gittiğini, özellikle sarı ve kırmızı renklerin yoğun rağbet gördüğünü ifade etti. Lumia serisindeki telefonların kamera özelliklerinin çok etkileyici olduğunu belirten Sayın, şimdi sıranın Lumia 620'ye geldiğini ve tıpkı Lumia 920 gibi belli bir süre için sadece Turkcell avatajı ile satılacağını söyledi. Lumia 620'nin tarifeye ek 17 TL'den başlayan fiyatlarla turkcellilere sunulacağını yada isteyenlerin doğrudan 749 TL peşin fiyatıyla telefonu alabileceğini ifade etti.

Emre Sayın, Microsoft'un yeni işletim sistemi WP8'le ilgili olarak Turkcell'in uygulama çalışması olup olmadığı yönündeki soru üzerine; bu yönde çalışmaları olduğunu ve Turkcell'in en çok kullanılan uygulamalarını Şubat ayı sonu itibariyle Windows Phone sistemine getirmeye çalışacaklarını belirtti.

---
Moderatör Notu: Lütfen kopyala yapıştır yoluyla site yönlendirmesi yerine; düzenlenmiş haber paylaşmaya veya kopyala yapıştırma yaparken doğrudan siteye yönlendirecek cümlelerden kaçınmaya özen gösterelim. Bunun dışında paylaştığınız haber veya bilginin altında kaynak olarak kısaca (aktif link olmayacak şekilde) sitenin adını belirtebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex


Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Haber için teşekkürler :)
 
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
vaay nokiaya büyük ilgi İnşallah üreticilerde bu ilgiyi görüp oyun çıkartmaya başlarlar
 
emelli

emelli

Üye
ne yani ben şimdi 5 şubatta lumia 920 alamayacakmıyım :hmmm
 
alical33

alical33

Üye
    Konu Sahibi
Haber için teşekkürler :)
rica ederim :)

- - - Eklendi - - -

ne yani ben şimdi 5 şubatta lumia 920 alamayacakmıyım :hmmm
bu sonuca nerden vardın anlamadım şimdi niye alamayasınki ?

- - - Eklendi - - -

vaay nokiaya büyük ilgi İnşallah üreticilerde bu ilgiyi görüp oyun çıkartmaya başlarlar
oyunlar çıkıyor yavaş yavaş zaten turkcellde şubat sonuna kadar tüm uygulamalarını çıkartmış olacakmış buda iyi bi haber
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Haber ve paylaşım için teşekkürler.
 
emelli

emelli

Üye
rica ederim :)

- - - Eklendi - - -


bu sonuca nerden vardın anlamadım şimdi niye alamayasınki ?

- - - Eklendi - - -


oyunlar çıkıyor yavaş yavaş zaten turkcellde şubat sonuna kadar tüm uygulamalarını çıkartmış olacakmış buda iyi bi haber
baksana turkcell tüm nokiaları satmış bana kalmamış demekki gitti kırmızı lumia 920 :bye2::d:
 
rapman

rapman

Üye
Sadece Turkcell'e bagimli kalmayin Nokia Shop'lara da bakin bulursunuz.
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Bitti gitti açın artık görüntülü görüşme yi
 
alical33

alical33

Üye
    Konu Sahibi
açsalar iyi olurda n9 dada açılacak dendi ama kaldı
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Su Gereksiz Ureticiler Once 1 MB'lik Uygulama Icin 2,49€ Istemeyi Biraksinlaar ..
Tesekkurler
 
alical33

alical33

Üye
    Konu Sahibi
bi unlock olsunda sonra isterlerse milyon dolar istesinler :D
 
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
Anlaşma da bitti sanırım..





yavaştan her yerde satışa çıkmaya başlıyor..
 

Samet.25

Türkcell den başkası zor satardi
 
alical33

alical33

Üye
    Konu Sahibi
hepsiburada.com dada var satışta
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt