Dünyanın En Hızlısı Oldu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Samet.25

    Konu Sahibi
Dünyanın En Hızlısı Oldu
Teksaslı üretici Hennessey Performance Engineering'in modeli 0'dan 300km'ye 13.63 saniyede ulaşarak dünya hızlanma rekorunu kırdı.

ile Rekorlar Kitabı temsilcilerinin gözetimi altında Teksas'ta bir uçak pistinde iki adet test gerçekleştirildi. arkasından 6km hızlı rüzgâr eserken 0'dan 300km'ye 13.18 saniyede ulaştı. Önden 10km'lik rüzgâr eserken ise derecesi 14.08 saniye oldu.
, bu iki testin ortalamasını aldı ve seri üretim araçlar için hızlanma rekorunun 13.63 saniye olduğunu ilan etti. Söz konusu kategoriye Formula 1 araçları gibi özel üretim otomobillerin dahil olmadığını unutmamak gerekiyor.
 


CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
voov süper ya
 

Samet.25

    Konu Sahibi
bugatti duymasın :D
 
Turan

Turan

Üye
Bundan hızlısı mezarda :disko:
 
Enes

Enes

Üye
mükemmel :D diğer arabalar o saniyede ancak 100km hıza ulaşıyor :D
 
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
şahini tek geçerim :)
 
Legendary.

Legendary.

Üye
Şahin GT :ehe
 
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
:kop: şahine bunun mototunu taksak ne olur :) uçarız bence :)
 
Legendary.

Legendary.

Üye
200den sonra takla atar :ehe
 

Samet.25

    Konu Sahibi
şahin şahinlikten cıkar o zaman :D
 
m542tf

m542tf

Üye
200 km den sonra ceza makbuzu katlamalı olarak kapıda
 
Legendary.

Legendary.

Üye
200 km den sonra ceza makbuzu katlamalı olarak kapıda

Haklısın abi ama şansa bakar o biraz ya :)

Biz otobanda 114 ile ceza yedik araba ford connect.
Birde Acil bursaya gitmemiz gerekiyordu Milas-Bursa 4.30 saat felan sürdü 230 felan gördü ceza yemedik.
 
Heroata

Heroata

Üye
Asdfasdfassfsadaahs one ole xd
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Vay arkadaş ben hyundai h100 minibüsle denedim 19 saniyede 80'e çıktı :D
 

Samet.25

    Konu Sahibi
denemeye gerek yok adamlar öyle bi tedbir alıyoki kaza yapsa şöförün burnu kanamaz :D
 
Enes

Enes

Üye
Vay arkadaş ben hyundai h100 minibüsle denedim 19 saniyede 80'e çıktı :D
iyi güldüm yahu buna :D


- - - Eklendi - - -



Haklısın abi ama şansa bakar o biraz ya :)

Biz otobanda 114 ile ceza yedik araba ford connect.
Birde Acil bursaya gitmemiz gerekiyordu Milas-Bursa 4.30 saat felan sürdü 230 felan gördü ceza yemedik.
şu 230 km cinsiden mi 230 oluyor kendisi hangi arabayla :hmmm


- - - Eklendi - - -

:kop: şahine bunun mototunu taksak ne olur :) uçarız bence :)
180 den sonra dikiz aynaları kapanır 200 de kopar sonra tampon düşer ver ardın ön kaput kapağı ön cama yapışır :ehe
 
Legendary.

Legendary.

Üye
2001 Volvo s40 :oke: Arkadaşından almıştı deli gidiyor mübarek :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt