rica ederimemeğine sağlık

Teşekkür ederim çok güzel olmuş ama bi sorum olacak bu mini wifi bende neden yok nerden bulabilirim ?
bende yok işte sis. dosyasımı var acaba ? çok flaş attım
Tamamdır buldum galiba. Tekrar teşekkür ederim güzel çalışma![]()

uyumlu olsun diye bunu koydum hem burda önemli olan toggle setÖteki arkaplan daha iyiydi![]()

uyumlu olsun diye bunu koydum hem burda önemli olan toggle set![]()
Saat widgeti yokmu benmi göremedim
yapayım abi hemen mif arşifimde yokmuş heraldedostum dlna widget niye yok?

rica ederimtamamdir dostum eyvallah

dostum dlna widget niye yok?
sağdaki menü ve soldaki seçenekler neyin sayesinde oldu avkon falan mı
