Copier Toggle Set by CouTFeeL (Müzik Player Eklendi)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Fuad199219

Üye
buton çöksün ne onu bilmedim ) Azerice anlayamadim

- - - Eklendi - - -

abi mende music player deyismedi eski halinde kaldi. (

- - - Eklendi - - -

kac dafa yoxladim olmadi abi
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
buton çöksün ne onu bilmedim ) Azerice anlayamadim

- - - Eklendi - - -

abi mende music player deyismedi eski halinde kaldi. (

- - - Eklendi - - -

kac dafa yoxladim olmadi abi

buton çöksün : "beğen" tıkla
 
  • Beğen
Tepkiler: CouTFeeL

Fuad199219

Üye
tesekkur anladim simdi abi.

- - - Eklendi - - -

muzik player deyismedi eski halinde kaldi.
 
  • Beğen
Tepkiler: CouTFeeL
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
    Konu Sahibi
buton çöksün ne onu bilmedim ) Azerice anlayamadim

- - - Eklendi - - -

abi mende music player deyismedi eski halinde kaldi. (

- - - Eklendi - - -

kac dafa yoxladim olmadi abi
Abi deme ben 17 yaşındayım :D
:hmmm nasıl değişmez ya diğer arkadaşlarda olmuş. Joshlog modunu yaparken Z-Resource den mifleri e resourceye hepsini attıysan olması gerek
 

Fuad199219

Üye
n8 symbion belle bende. Joshlog mod yapmisam.her sey oluyorda birce musik player olmuyor.kac defa denedim olmuyor.
 
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
    Konu Sahibi
n8 symbion belle bende. Joshlog mod yapmisam.her sey oluyorda birce musik player olmuyor.kac defa denedim olmuyor.
e resourceye atıyosan bide c resourceye denermisin belki olur bende bazen öyle oluyor. format atmıştım anca öyle düzelttim şu an herşey e resourcede
 

Fuad199219

Üye
format istemem... Bayaq c ye saat mif atdim saat falan itdi... Musik playerde atarsam iter.qalsin lazim deyil

- - - Eklendi - - -

tesekkur
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede

Fuad199219

Üye
tesekkur
 

sazcılık

Üye
Demiştik koymuşsun teşekkürler çökmeye devam alayına symbiaan............. :)
 

sazcılık

Üye
Ben yaptım da wlan wigneti olmadı
acaba niye
 

sazcılık

Üye
ustam yaptım arkadaşlara da örnek olsun c ye attıgımız zaman sorun düzeliyor kolay gelsin böyle çalışmalara devam :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt