Trucks_One
Üye
huawei ideos x5 dokunmatik sorunu
Arkadaşlar geçenlerde bu x5'e 2.3'ü huaweii'nin sitesinden indirip yükledim yükledikten sonra dokunmatik kafayı yedi.Bir yere girmek için 10 kere tıklıyoruz ya tam algılamayı,hassaslaştımı hantallaştı mı tam anlayamadım nette okuduğum bilgilere göre güncellemeyi yapanların çoğunda bu sorun var.
Bu sorunun çözümü var mıdır yoksa 2.2'ye güncelle yapar gibi geçebilirmiyim yoksa uğraştırır mı?
Bu sorunun çözümü var mıdır yoksa 2.2'ye güncelle yapar gibi geçebilirmiyim yoksa uğraştırır mı?

