anılbaran
Üye
Zamanında 5800 varken çok yardım etmiş bir mübarek insandır, koyu Kemalist,Behzat Ç tutkunu iyi bir abi
Eyvallah

Zamanında 5800 varken çok yardım etmiş bir mübarek insandır, koyu Kemalist,Behzat Ç tutkunu iyi bir abi

Kabız kabız![]()

Ben kabız olmadım ama hiç kimsenin de kabızı olmadım...
Bunu çizicem foruma da koyacam lan![]()

bir anılbaran klasiği averin la averin
Ben kabız olmadım ama hiç kimsenin de kabızı olmadım...
Bunu çizicem foruma da koyacam lan![]()

püfff bu neyyy lannn![]()


Çok konuşmasakta takip ettiğim sevdiğim bir moderatorümüzdür![]()

Paylaştıgı haberler hep çok ilgi çekici ve faydalıdır özellikle cep telefonu genel bölümünde.Teşekkürler kendisine![]()

iyi birisi

